277 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

så lige en kat så lige en kat

ja de jag var på vej hjem så jeg en kat ude foran min opgang, satte Cassii ved et cykel stativ og satte hende fast, da jeg gik 5 skridt væk fra Cassii, kom katten løbende og begyndte at miave heelt vildt, og kælede med mig, ku se hun havde været ude i lidt tid, hun var helt iskold, tynd, og havde alt muligt i pelsen, sår og en kæmpe stor hale!! og rigtig sulten, så fik min mor til at kaste noget som katten ku spise, ud til mig, og nøj hvor blev den lille tøs glad!! har overvejet at ringe til falck hvis jeg ser den igen! for ku ikk se nogen øretatovering eller noget som helst, hvad sys i??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så lige en kat
  • #1   12. nov 2007 Ring til kattensværn eller dyrenes beskyttelse og få en katte fanger ud eller saml den op og aflever den på et internat hvis i ikke selv vil beholde den. nu har I fodret den så skal I blive ved til i finder ud af hvad i vil.

• #2   12. nov 2007 Ved du hvor katten er nu da?

• #3   12. nov 2007 ja ville jeg også rigtig, men den søde kat var simpelthen så bange for hunden. men ved at katten slet ikke er sky! så det jo en god ting, må bare ringe hvis jeg ser hende i morgen ..

• #4   12. nov 2007 Trine J Klar til arbejde igen, som dog mangler .
    ved den render rundt omkring min opgang.. der er mange folk smider mad og andre ting ud af vinduerne herovre så den kan finde mad.

• #5   12. nov 2007 Her hvor vi bor er der også en kat det er en stor rød/hvid han kat hvergang vi kommer gående og han er her så er han også bare kælen og så ved han jeg altid har hunde guffer i lommen så dem får han lidt af men vis vi skal ud og køre så hopper han ind på mit skød når jeg har sat mig ind i bilen og så køre vi ud af byggerriget og så åbner jeg døren og så hopper han ud ..

Kan ikke rigtig finde ud af om han har et hjem eller ej men har overvejet at få ham tjekket for chip og vis ikke så vil jeg sætte et par seddler op og så tage ham ind for han ved hvor vi bor og sidder tit oppe ved vores dør..

Men der er desværre alt for mange hjemløse katte ..

• #6   12. nov 2007 Da i ved hvor den er så ring til de folk som Sarah G sagde, eller Falck som du sagde. Synes det er synd den tumler rundt...

• #7   12. nov 2007 Ja desværre er der ):
    Da mig og min mor boede på nørrebro passede vi på to vild katte, de kom hver dag på specielle tidspunkter... den ene(Missen) endte med at blive gravid, så en dag jeg sku i skole fandt jeg hende foran min venindes opgang, DØD!! og min veninde hader katte så ved det var hende der havde sparket hende i maven ): så hun døde, og den anden (Tarzan) var såret en dag, så vi ringede til Falck, da de kom, stak han af, og vi har ikke set ham siden ):

• #9   12. nov 2007 Nillegøjen - Nej nej nej... Ikke IngeRs... Inges smiley
    Dine links er en blindgyde *GG*

Kommentér på:
så lige en kat

Annonce