{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Og så lige en BØVS... {{forumTopicSubject}}

Vores lille Ludvig flyttede ind i fredags. Vi har vores 7 årige blanding Bailey i forvejen samt tre skønne unger.

Er bare så SKIDE træt af flere af vores såkaldte venner, der er kommet med rigtigt irriterende kommentarer omkring vores valg af at få endnu en hund. Kommentarer som: Hvornår åbner ZOO? Skal I ikke også have et par heste i baghaven eller måske en cirkus elefant? Osv osv...Det må da for fanden være vores valg....

Undskyld, skulle bare lige have det ud, fordi det er så træls. Det tager ligesom toppen af glæden over det lille ny familie medlem:-((

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Og så lige en BØVS...
  • #1   11. sep 2011 Kender det!
    Vi har 3 drenge, opdrætter hunde, har marsvin/fisk/høns/kat og har haft bier også. Det fungerer fint og jeg ville ikke bytte for noget. Ser ud til at omgivelserne har affundet sig med det - det er vores valg!

• #2   11. sep 2011 de er nok bare misundelige på, at I kan klare at aktivere 2 hunde og samtidig have 3 unger.

• #3   11. sep 2011 Kender det godt herhjemmefra. Vores svigerfamilie og venner kørte i det hele med kommentarer som: Hvorfor vil i have en hund? Har i råd til det? Har i tid til den? osv... Er ligefrem blevet kaldt retarderet fordi vi valgte at få hund, men hun er altså ikke mere alene hjemme end som så mange andre hunde til dagligt er, og vi har ikke manglet penge til nogle udgifter indtil videre.

• #4   11. sep 2011 en zoo? H ah, så sku de se hvor mange dyr jeg har?

• #5   11. sep 2011 hihihi.. Jeg syntes det er hyggeligt, når folk kommer med deres kommentarer. Vi har 4 hunde( 2 mere på vej indenfor kort tid), 1 kamæleon, 2 gekkoer og en leguan...
    Og ungerne i familien vil meget hellere være her til højtider end hos mine andre søskende..

• #6   11. sep 2011 Det siger folk også til os smiley Man bliver bare såå trist.. Vi har 3 hunde. Og har haft 3 slanger også og et 720 liters akvarium. Akvariummet har vi stadig bare ikke fået fyldt det op.. men det kommer snart igen.. Bare lad hver at lyt til dem... Nogle kan bare ikke se at det er det der glæder os. Det er vores "børn" og det som vi holder af at bruge tiden på smiley så skide hver med hvad andre syntes...

Mange syntes også jeg har en grim hund fordi jeg har en hårløs hund man det behøver man jo ikke at sige.

• #7   11. sep 2011 ja ja vi har også minizoo med 4 hunde og 2 katte og et barn.

• #8   11. sep 2011 Jeg ser det som et kompliment at folk ikke har andet at sige smiley Mit hjem er pænt og ikke specielt præget af, at jeg har så mange dyr. Så hvis det er det eneste de kan sige, så lad dem dog..

• #9   11. sep 2011 Katrine: netop. Der skal bare ikke lugte af zoo eller ligne en zoo så kan folk sige hvad de vil.

• #10   11. sep 2011 Jeg bliver kaldt for byens zoo det har jeg ikke noget problem med, har oss mange dyr.
    Vi har en hund hver min kæreste og jeg, så det giver 2 hunde men så har jeg lidt ved siden af.
    Jeg har 4 slanger, 1 papegøje, 2 fugleedderkopper, 2 blåtunge skinker, 1 klippevaran, 2 landskildpadder og 2 heste. Hestene har jeg så ikke hjemme.

Nej mit problem er at folk tror de kan komme og "klappe" alle mine dyr, at de kan slæbe deres snottede møgunger herind og se dyrene.
    Der sætter jeg grænsen, alle der spørger om de må komme og se dem, får af vide de kan gå i zoo, eller Randers regnskov.
    Jeg vil simpelthen ikke have folk rendende!
    Mine nære må gerne se dem, men bekendte, arbejdskollegaer og folk man render på i byen skal holde sig væk.

• #11   11. sep 2011 Den hører jeg også tit,bare fordi vi havde 2 hunde og 3 katte som nu er blevet reduceret til 1 hund og 3 katte.
    Den slags lukker jeg ørene for

• #12   11. sep 2011 Ih ha kender det godt. Synes også det er træls. Men ja undskyld man har valgt den livsstil. Det meste trælse er, at nogen godt kan finde på at sige, at det er sgu da SÅ træls, at de hunde er så afhængninge af mig. Men altså nu er det altså mig der er afhængninge af dem og ikke omvendt. De er min familie og sådan er det. Basta ! :O)))

• #13   11. sep 2011 Ja, jeg forsøger også at lukke af overfor det. Jeg har så svært ved at forstå, at folk har sådan en trang til at tale nedladende til andre, bare fordi de har valgt anderledes end de selv ville ha gjort. Synes jo nok, at man kan give udtryk for at man er glad på andres vegne, og så kan man sgu da tænke sit derhjemme....

• #14   12. sep 2011 Jeg kender det også godt, havde 2 hunde og fire katte, nu 1 hund og 4 katte og skal have nr. 2 hund igen næste sommer.

min svigerfar er dog værst, da vi flyttede i hus for to år siden og ville have hund troede han at han skulle bestemme og sagde nej til os ? vi havde da ikke spurgt ham og fik da hunden alligevel og så blev han sur for det var vi ikke gamle nok til ( var dengang 27 og 31) og han mente ikke man kunne have hund hvis ikke den ene gik hjemme ( jeg går kun i skole og skal det de næste mange år og derefter være skolelærer, så er mere hjemme end mange andre med hund)

Snakker så heller ikke rigtig med svigerfamilien mere da de blander sig for meget i al ting...trist trist når forældre ikke kan accepterer når deres børn bliver voksne og godt kan tage vare på sig selv og tage fornuftige beslutninger.

• #15   12. sep 2011 Jep. kender godt det med svigerfamilien. Min svigerfar spurgte så venligt, om ikke vi hellere skulle bruge pengene på at søge lægehjælp:-O Jeg sagde bare, at hvis der blev brug for det, så kunne vi nok også finde pengene til det, den klaphat!

Kommentér på:
Og så lige en BØVS...

Annonce