Skuespiller-navn søges {{forumTopicSubject}}
Kender I det ?
Man har lang tid forsøgt at hitte på et navn - og også hvilke film, så man kan finde ud af hvad en skuespiller hedder. Men det er hammer-svært.....
Måske nogen kan hjælpe mig med ham her - for nu har jeg spekuleret og spekuleret....
Jeg har set ham i gyserfilm. Jeg mener han ofte spiller tjener eller lign. Hvilken husker jeg ikke - og mine søgninger har ikke givet resultat.
Han har et meget specielt udseende. Han er høj, mørkhåret, sådan tilbagestrøget med gele i - og det ene øje hænger lidt. Det er ligesom det skråner nedad. LIdt tunge kinder også....
Han ser med andre ord lidt "dum" ud - lidt sinke-agtig.
Han har også en relatvit stor næse, og går sådan lidt som om han er lidt krumrygget.
Jeg mener også at huske han har en lidt drævende stemme - men om det er ham - eller rollen, det ved jeg ikke.
Jeg har ham på nethinden i slidt tøj - lidt gammeldags, hvor han krumrygget går rundt og fedter for sin herre - der bahandler ham forfærdeligt.
Nogen som kan hjælpe ?
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.366
Hedder filmen det ?
Jeg har prøvet at søge på klokkeren fra notre dame - men det eneste jeg får er tegnefilmen
mar 2007
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.366
var inde og kigge i et film-leksikon.
Øv, hvor er det besværligt......
feb 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 1.600
Den eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om med den beskrivelse er Brad Gerrett fra "Alle elsker Raymond" med han har vist ikke været med i nogle gysere, så vidt jeg ved.
mar 2007
Skuespiller-navn søges