{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Er der mere mellem himmel og jord??? {{forumTopicSubject}}

Ind imellem, kan man godt få den tanke, at det er mere end tilfældigheder der spiller ind. smiley smiley
Når jeg tænker tilbage på, at vi mistede vores dejlige sorte afghaner Julius, samme dag, som det blev bekræftet, at Alfred skulle være far til et kuld hvalpe i Tyskland.
Min mand kørte Julius til kremering samme dag og vi betalte for at få sendt hans aske hjem til os. Vi ventede og ventede. Og jeg blev så ringet op i fredags, fra kæledyrskrematoriet, at de havde fået pakken retur, da den ikke var blevet hentet.. smiley smiley Vi havde ikke fået besked om at der var pakke til os, så hvad der lige er sket der, det ved vi ikke. Men min mand kørte op og hentede ham i fredags. - Samme dag som Alfreds hvalpe bliver født. smiley
Der kommer 6 sorte hvalpe.. så min drøm om en Alfred “mini me” er nu blevet udskiftet med et ønske om en lille ny mini Julle. smiley
Jeg er sikker på, at det er Julius der har stået bag alt det her.. smiley smiley
Og et sjovt resultat, på et af mine tidligere spørgsmål. Både hanhund og tæve var ud af kuld på 6 hvalpe, - og der kom 6 hvalpe.
Nu er der bare nedtælling til vi skal hente lille Walther. smiley Som forhåbentlig bliver lige så sød og smuk som Julius.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der mere mellem himmel og jord???
Kommentér på:
Er der mere mellem himmel og jord???

Annonce