Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nytårsforsæt
  • #1   2. jan 2020 Jeg vil gerne op i vægt.

• #4   2. jan 2020 Bedre kondi og smide 5 kg.

• #5   2. jan 2020 Mit nytårsfortsæt er at huske at give tid til det der gør mig glad smiley

• #8   2. jan 2020 hehe 10 kg er nok for meget..

Jeg har siden maj måned tabt omkring 15 kg, på den dårlige måde.

jo jeg var da over før, og er mere tæt på normal nu, men nu kan selv JEG se at jeg har tabt mig meget smiley

• #9   2. jan 2020 Jeg er så stolt af at jeg er kommet igennem december og er under 70 kg smiley

Jeg skal motionere det samme eller mere som jeg gør nu. 1 februar siger mit løbeprogram jeg kan løbe 5 km i streg.
    Spise som jeg gør nu og evt med lidt mere grønt end jeg gør nu. Der er vel altid plads til ekstra grønsager.

Det nye arbejde er hårdt men jeg håber jeg kan finde mere overskud til at hjælpe manden med flere af de huslige pligter og ikke kun tage gåturene med Ziva. Jeg synes bare det er sjovere at gå en time i skoven end at støvsuge i en time smiley og Ziva elsker mig også højere for gåtur end rene gulve

• #10   2. jan 2020 her hjemme skal vi simpelthen lave en kost omlægning også vil jeg tilbage til at træne 2-3 gange om ugen, som vi gjorde før vi købte vores hus og gik igang med en gennemgribende renovering.
    derudover så er mit største nytårsfortsæt at smide p pillerne. (eller nærmere at jeg ikke skal starte på dem igen)

• #11   2. jan 2020 Jeg skal forsøge at blive et sødere menneske.

Jeg er altså tit en skrap kælling, og det holder jeg nok aldrig op med at være, men jeg vil gerne være det lidt mindre, og så være mere sød og hjælpsom.

At være sød og rummelig, hænger tit sammen med at have overskud, og det har jeg vitterligt ikke haft for meget af på det sidste. Lige som min egen infektion endelig kom under kontrol efter et år på penicillin, ramte katastrofen og min far er nu en skygge af, hvad han var før den 1. juli.

Ikke desto mindre VED jeg at det giver overskud at være sød. Så det vil jeg virkelig, virkelig prøve.

Vægten gider jeg ikke bekymre mig om. Hvis det var min største bekymring, ville jeg bestemt være meget sødere end nu smiley

• #12   2. jan 2020 Jeg vil bare gerne forsætte med at vælge den positive indstilling til livet, og ikke dvæle så meget i "jeg kunne også", "jeg burde også", "gør jeg det godt nok?" etc., så det er mit nytårsforsæt; Positivitet! smiley

Det ville også være fedt at kunne løbe 10 km. senere på året smiley

• #14   3. jan 2020 Ikke andet, end at jeg gerne vil tabe 15 kg. Jeg har siden november tabt 5, så det går da den rigtige vej smiley

• #15   3. jan 2020 Jeg vil lade være med at tænke for meget over tingene og prøve ikke at være så bange for at lave fejl.

• #16   4. jan 2020 Jeg vil tage mig mere af mig. Jeg skal have arbejdet med selvværd og selvtillid.

Kommentér på:
nytårsforsæt

Annonce