17. feb 2006 Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.807
jubiii ferie......... jubiii ferie.........
Ja! jeg har jo taget en uges ferie, da Bufas blev løgfri i Fredags og da han ikke skal ha kraven på, er jeg hjemme og holde øje med at han ikke gnasker i snittet. Det går ganske fint med ham, han er ikke interesseret i det, andet end et enkelt slik eller 2. Han var den største putterøv før, men synes jeg kan ane at han er blevet meget værre he he, han skal putte og nusse hele tiden he he, og Groggy gør alt for at få opmærksomheden og Pumba sidder bare og gnider sig i poterne over at han nu ikke er den eneste der har mistet pladerne hi hi, nå, men hvad laver i???
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Når jeg har sådan en tidskrævende hobby hvor jeg slæber min mand med på alverdens udstillinger landet over, så må jeg betale lidt tilbage og tage med til træf. Danmark er repræsenteret af 2 biler.
Håber også der kan blive lidt tid til at shoppe, jeg behøver jo ikke kigge på biler hele dagen, vel?
Held og lykke med Bufas. Tror jeg havde fået opfattelsen at det var Groggy, men han er jo kun en lille dreng endnu, så det vil da være synd.
jubiii ferie.........