{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING AF EN DOBERMANN {{forumTopicSubject}}

Jeg efterlyser min dobermann N’achilles Di Altobello!
Han er 70 cm i skulderhøjde og vejer mellem 35 og 40 kg, og er 3 år gammel.

I slutningen af september var jeg nødsaget til at prøve at finde et nyt hjem til min hund. Jeg snakkede med en ung mand ved navn Daniel (Holmberg) Nielsen, og han virkede som en rigtig kvalificeret ejer. Efterfølgende mødtes jeg med ham, og jeg fik et godt indtryk af ham.
Derfor lavede vi en aftale om at han fik lov til at have Achilles hos sig i nogle dage, og så ville vi se hvordan det gik. Aftalen lød på, at jeg havde kontakt med Daniel hver dag for at få en opdatering, og at jeg efter lidt tid ville mødes med ham igen, og ud fra det, evaluere om jeg syntes han var den rette ejer for Achilles. Derfor står han stadig i mit navn, og han er stadig min hund. Jeg ville give ham væk (gratis) til Daniel efterfølgende, hvis jeg vurderede at han levede op til mine forventninger. Derudover sagde jeg til Daniel, at hvis der bare var det mindste, skulle han kontakte mig omgående, for så ville jeg hente ham.
Efter kort tid kunne jeg ikke længere komme i kontakt med Daniel, og jeg har nu fundet ud af, at han har solgt Achilles videre, men jeg ved ikke til hvem. Achilles er en hund der har kostet 15.000, og derfor er jeg bange for, at Daniels formål har været at tjene nogle penge.
Jeg ved ikke længere hvor min hund er, eller om han har det godt, men dengang jeg afleverede ham til Daniel, var det på adressen: Daddelvej 24, 4700 Næstved, hvor Daniels svigerfar bor. Det jeg har fundet ud af er, at Daniel højst sandsynlig er fra 1988. Jeg har også fundet ud af, at Daniels kæreste hedder Mads Møiniche Petersen.
Jeg håber i vil hjælpe mig, ved at dele og ’synes godt om’ denne status så den kommer ud til mange mennesker. Al information kan bruges.
Dusør gives på 5000 kr. til den der finder ham!
Jeg kan kontaktes på 51933263

Tak på forhånd,

Gestur Johannsson

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
EFTERLYSNING AF EN DOBERMANN

Annonce