{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Hvalpe bisser... {{forumTopicSubject}}

Jeg elsker min lille Emse, meeen hendes små spidse bisser ikk så meget, ej hvor jeg dog glæder mig til de er skiftet.
Også på trods af at jeg ville ønske hun kunne forblive en lille hvalp lidt længere endnu smiley
Specielt når hun bliver så langt oppe at køre at hun bare bider i en helt vildt på trods af at hun har alt hendes legetøj, så er vi nu sjovere at bide i, det er så det punkt hvor man er nød til at lade hende være sig selv på hendes plads lidt. Så ja hun er en skøn lille snuske, men hendes små bisser og bide lyst kommer jeg ikke til at savne smiley
Andre end mig der har det sådan ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe bisser...
  • #1   9. feb 2012 Der findes ikke noget der kan få en fuldvoksen mand til tælling, end et bid af hvalpetænder hvor hjørnetanden lige ryger i næsen inden der bliver bidt sammen... Hi Hi glæder mig også til de er væk, og heldigvis er det mest min mand og store datter det bideri går ud over. og de kan vel selv sige fra.... smiley

• #2   9. feb 2012 Chewie har også en stor tendens til at nappe/bide.
    - herhjemme er vi heldigvis alle store store, at vi selv kan sige fra og så kan man jo altid bede ham skride hen i sin kurv med legetøj, hvis det bliver for meget smiley

• #3   9. feb 2012 - og af en eller anden grund er han noooget så sød ved de mindste/yngre familiemedlemmer, samt venners afkom smiley

• #4   9. feb 2012 Maj L - Hehe ja herhjemme er det min storebror der står for skud smiley

Lykke O - Ja Emma er også sødere ved de mindre smiley At vi så ikke ser så mange der er under 10 mere er en helt anden sag smiley
    Min svigerinde bliver dog jævnligt bidt i fusserne når hun besøger os smiley

Kommentér på:
Hvalpe bisser...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce