{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Sluger maden {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg er den heldige ejer af to dejlige chi han hunde, men den ene af dem har en RIGTIG dårlig vane med at sluge sin mad... ikke sin tør kost, men en gang om dagen får de gerne våd kost hver for sig... de har aldrig spist sammen og han gjorde det os inden vi fik hund nr 2... han sluger det på to sekunder og står så og hikker bagefter.... nogle ideer til, hvordan vi vender ham af med den her trælse vane?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sluger maden
  • #1   20. aug 2011 Man kan få nogle skåle med små forhindringer så de ikke kan få alt maden på én gang..

• #4   20. aug 2011 havde godt selv overvejet den der madskål... så den har i gode erfaringer med?

Mette, den kan man vel kun bruge til tørkost? Og der er ingen problemer med tørkosten overhoved...det kan han godt finde ud af at spise i et normalt tempo...

• #5   20. aug 2011 Hvad er våd kost ?

• #6   21. aug 2011 hvorfor giver du dine hunde vådkost? og hvad består den af? og kan du holde vægten på dine hunde, altså så de ikke bliver "fede" for tykke?

• #7   21. aug 2011 min ella har indtil tredie løbetid 1½ år ca. ÆDT sin tørfoder næsten førend den kom i skålen, og hun slugte den. Pludselig var det ikke så interesant mere, og nu helt af sig selv spiser hun ved at tygge maden, og den spises når hun er sulten. der bliver hældt op kl ca. 7 morgen og igen 18 aften.Hvis ikke maden er spist før kl 17 så er der ingen aftensmad. ella får 65 gr. royal om dagen og lidt fedtfattig godbidder. mentræner vi tages godbidderne af hendes mad .

• #8   21. aug 2011 charlotte , ja det vidste jeg, men frygtede det var rest menneskemad så som aftensmad deller og bøffer.

• #9   21. aug 2011 Nej nej nej menneskemad får de ikke...og nej de er nemlig lidt tynde begge to trods de spiser godt af deres tørfoder hver dag. Skålen er ALTID tømt inden aften.... men vi går rigtig meget med dem og leger tit med dem i parken flere timer hver eftermiddag...

De er også begge to tjekket for orm, da jeg tænkte det kunne være derfor de måske var lidt tynde, men der er heller ingenting.... de er ikke undervægtige, men de ville ikke tage skade af at tage en smule på begge to.

Kommentér på:
Sluger maden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce