{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

En lille opdatering fra Cassi {{forumTopicSubject}}

Ja... Hun er jo den første hund jeg selv ejer og skal opdrage. heldigvis har jeg haft Joy at lege med og det har givet mig nogle ideer om hvad jeg ønsker af min hund og hvordan jeg kommer frem til målet.

Udover den helt almindelige lydighed har jeg derfor trænet meget det at lege med hende, hvilket har resulteret i en topmotiveret hund i fremadsendelser og en stay and go der blev indlært på 5 minutter og som sidder 99 %. Det er bare skønt at se en fire måneder gammel hvalp vente helt spændt på at få sit cue til at sætte afsted i fuld fart.

Der er ingen tvivl om at de øvelser med fart på og leg er det hun bedst kan lide.

I dag traf jeg så en beslutning. Hun skulle introduceres til springstøtterne i hendes fremadsendelse og indkald. Hun var bare så dygtig(dog med et kvaj af en mor, der ikke kunne placere aflevering af reb, så hendes arbejde blev optimalt). Men der var ingen tvivl. Den lille prinsesse synes det er alletiders.

Det sjoveste var dog tunnellen... Den skulle bare tages igen og igen... Det er i hvert fald ikke en hund der er bekymret over at man ikke kan se enden fordi den buer en smule.

Er bare så glad for min lille pige og jeg glæder mig til al den tid vi skal tilbringe sammen i fremtiden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille opdatering fra Cassi
  • #1   5. aug 2011 det lyder vel nok godt... Herhjemme leger vi indtil videre kun med targetøvelser og kropskontrol... meeeeen impulskontrol tror jeg ikke ville skade at blive indført hos den bette hahaha

• #2   5. aug 2011 Cassi elsker at lege med target... Jeg har dog helt bevidst valgt at hun ikke skal lærer at røre target med næsen... Der er simpelthen for mange hunde der berører død genstand i A-klassen på grund af det, og hvis vi en dag får klaret os derop, så er det ikke noget jeg vil trækkes for...

Kommentér på:
En lille opdatering fra Cassi

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce