{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  endnu en :-(
  • #1   6. feb 2011 JA jeg kunne ikke være mere enig....!!!

• #3   6. feb 2011 :'o((

• #4   6. feb 2011 åhh nej....
    kan kun give jer ret... det er sku så trist

• #5   6. feb 2011 Sløseri. Og så FLYTTER MAN!!!

• #6   6. feb 2011 http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=61311

hvis bare man havde pengene.... stakkels lille pus

• #7   6. feb 2011 Måske hårdt udtrykt. Men hvis man havde fået besked på, at man ikke ønskede børn og barnegråd i ejndommen. Så havde man jo set sig om efter noget andet, nu når man jo lykkelivis er i omstændigheder.

• #8   6. feb 2011 er så fuldstændig enig med dig Tina...
    og et eller andet sted, de vidste jo udmærket godt inden anskaffelse af den lille chi at de kun må ha et kæledyr...

Gu ve om det var en god ide for en opdrætter og se tilladelse til husdyrhold ved lejebolig..... ja tænker bare at det da var en måde at forhindre at en lille hvalp skal udsættes for sådan en omgang...

• #10   6. feb 2011 Jeg leder lige nu efter noget støre. Ved det bliver svært og finde noget hvor man må have 3 hunde. Men skal nok finde noget. Går ikke af med nogel af dem, bare fordi jeg skal flytte. Så finder man et sted hvor man må have dem alle sammen..

Når jeg en gang skal have børn, bliver mine hunde her stadig!! De er del RIGTIG stor del af mine familie.. Selv min kæreste der det ved at gå op for, at hundene altså var her først:O))

Men der er desværre ikke alle der har det sådan. Der er mange som du skriver først gå hurtigt af med dem deres hunde. Nogle som du skriver først, der ikke lige har tage højte for det hele:((

• #11   6. feb 2011 Jeg kan simpelthen heller ikke se problemet, man må da tænke sig om! Og så må man finde en anden lejlighed / planlægge man vil have et barn, og så få de ting til at høre sammen... Jøsses kors.

Jeg er 22, så hvis jeg skal ha børn om fx 5 år, så ryger mine hunde altså ikke ud med skraldet af den grund. Hvis jeg ikke mener jeg kan overskue de ting samtidig, så venter jeg altså med at få børn. men sådan er vi jo så forskellige.

Jeg blev boende på Bornholm i 2 år fordi jeg ikke kunne finde en lejlighed til mig, Balle og Dika.. og 2 år på Bornholm føles nok som min 4-5 år andre steder smiley hehe.

• #12   6. feb 2011 Unni. Opdrætter kan jo sikre sig ved at skrive i købskontrakten at han/hun har forkøbsret på hunden hvis hvalpekøbere ikke kan beholde hvalpen. Så sikre man jo at hunden kommer hjem igen.

Jeg bliver så trist når jeg læser sådan en annonce ;O(((

• #13   6. feb 2011 Dorthe M.
    Ja det er da også en måde men tænker at den anden måde også sikrer at hunden undgår at være kastebold.... selvom det jo nok bare er ønsketænkning. desværre er der alt for mange mennesker der behandler deres kæledyr helt hen i skoven...
    Jeg bliver nu også trist ved sådanne annoncer... får virkelig lyst til at tage mig af den... men har sku ikke 7000 kr til hund igen... har jo lige købt Nuggi'pigen smiley

• #14   6. feb 2011 Idén er absolut god. Men køber kan jo have flyttet ind i en lejlighed hvor de f.eks må have hund efter at de har købt hvalpen. Men da de købte hvalpen fremviste de helt efter bogen en lejekontrakt hvor på der står at man må holde hund.

Jeg kender flere der har solgt hvalpe til hvalpekøbere der lige har glemt at fortælle at de har flere hunde i forvejen. Og så har man jo stået i den situation hvor man tror alt har været så godt. Men det tværtimod er noget være L.

Vi har også hørt og oplevet de tilfælde hvor hvalpekøber fortæller vidt og bredt til opdrætter at hvalpen selvfølgelig skal sove hos ejer i sengen. Men virkeligheden er at den kommer i et lille transportbur for natten fordi de ikke vil risikere at den laver eller tisser i løbet af natten. Sådan en hvalpekøber har jeg haft. Og hvor blev jeg ked af det, da jeg fandt ud af at hun ikke havde fortalt mig sandheden.

Undskyld mig men når jeg ser sådan nogle annoncer så har jeg altså en lille djævel der sidder på min skulder og fortæller mig at disse menneker vist ikke siger hele sandheden.

• #15   6. feb 2011 Der skulle stå IKKE må have hund ;O))

• #16   6. feb 2011 Dorthe M

Jeg kan sagtens følge dig i de du siger.... og der er da også noget om det.
    men jeg skal indrømme at hvis jeg en dag skulle blive opdrætter eller få hvalpe med mine hunde ville jeg som krav for at købe hvalp ved mig at det er mig der levere hunden hos sine nye ejere og at hvis jeg på nogen måder fornemmer uærlighed eller lign. tager jeg hvalpene med retur.
    på denne måde kan jeg jo selv se med egen øjne hvilke forhold hvalpen kommer til.
    Så det er både en ekstra service for køberen men så sandelig også en forsikring om at jeg har gjort mit allerbedste for at sikre hvalpen et godt hjem.

• #17   6. feb 2011 Først har man en stor hund...så køber man en Chi...så bliver man gravid, og pludselig må man ikke ha' mere end 1 hund....underligt, det burde de da ha' vidst da de købte nr. 2 hund.......og hvilken en er det mon af de 2 billeder de vil af med ??

• #18   14. feb 2011 det ser ud som der er håb til becks nu om et nyt trygt hjem. ja man tænker sit. kan kun give jer ret. det er os som vælger hunden den vælger ikke os...så den beder ik om den behandling den får.

Kommentér på:
endnu en :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce