Hvor gammel er din chinese crested? Hvor gammel er din chinese crested?
Jeg sidder igen og undre mig, denne gang over "hvor er de gamle chinese crested"?
Aboo bliver 6 år d 22 april, hvor gammel er din/dine?
Hvis der er blevet avlet på chinese crested i 30 år, som der er en dkk avler der skriver, hvor fanden er de gamle hunde så henne?
Jeg har lige opdaget Aboos bror er død, og jeg ser ofte "vi" har mistet en chinese crested i ung alder. Hvad dør de af?
Er det adfærdsproblemer, for så skal vi da til at advare ukyndige hænder mod denne hunde race.
Hvis det er sygdom, så har vi et avlsproblem i DK.
Hvad siger i til det?
dec 2006
Følger: 28 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 62 Svar: 424
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 100 Svar: 1.265
aug 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 50
Har godt lagt mærke til at dem man fx kan se herinde der er døde, er døde i en tidlig alder, hvor jeg har undret mig, da man jo kan læse at de kan blive en del år.. Så er også lige med på en kigger..
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 21
inden man anskaffer sig en cc skal man læse godt om dem, og det er en god ide at man har haft hund før. de er meget følsomme og en hund man skal tage det stille og roligt med. og er ikke et sekund i tvivl om at de er de bedte hunde i verden. for glad bliver man når man ser dem fræse rundt i deres hyper fart. haha
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 141 Svar: 898
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 523
Jeg giver dig ret Charlotte, det er måske ikke så meget det, om det er første gang man får hund, men nok mere det, om folk sætter sig ordentligt ind i hvilken race der passer til ens eget sind og brug.
Jeg går dog ind for, at ingen hunde skal behandles hårdt.
Men det skræmmer mig meget, at så mange chinese crested skal herfra så unge. Hvis det er adfærden kan man jo også spørge om det er arveligt, eller om mange kenneler behandler deres hvalpe forkert. Det er jo de første 8 uger af en hvalps liv, der kan præge dem resten af livet.
Jeg håber i hvert fald i alle må have jeres hunde i rigtig mange år. Jeg håber selv på, at Aboo må blive rigtig gammel, derfor blev jeg skræmt over, at hans bror er død, for hvis det er pga en arvelig sygdom, kan Aboo jo gå med det samme. Kender ikke årsagen, men har spurgt ejer pr mail, håber jeg en dag får svar.
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.301
jeg har aldrig haft en cc før men har osse sat mig meget ind i racen inden køb, nu medina ikke så gammel endnu,men hun er aldrig bange for noget virker bestemt ikke nervøs eller andet,altid glad drøner rundt og leger med de andre hunde,og utrolig kærlig hun har så fået den ide at hun skal tisse i kurven hele tiden og der hæver jeg stemmen rimelig meget hver gang jeg ser det,men hun er da ligeglad med jeg skælder ud så fjoller hun bare rundt og kommer hen for at mysse en, hun er kun pivet når hun skal trimmes en rigtig pivskid :O)
Hvor gammel er din chinese crested?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside