12. mar 2009 Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 74 Svar: 420
Hvorfår skriver jeg Her Hvorfår skriver jeg Her
Jeg har nogle god venner som jeg gerne vil vise frem som kun en ejer kan gøre så bær over med mig men de var er mine bedste venner,
Jeg har lært at nyde kamaratskab/venskab med mine hunde så længe man har dem og påskynde det fuldt ud så giv din hund et rigtigt klap og et kram.
HUSK at vær god ved din hund så længe du har den og giv den et rigtigt kram (JA ET TIL) fra Flanhart Gombert Raffe og mig
Jeg er bare så glad for min hund og andre hunde og mener at de skal behandles kærligt og med ansvar så får man en hund andre også syntes om og ikke bliver bange og godt vil snakke og lege med.
Mit hunde CV:
Jeg har trænet og været instruktør i: DCH, DKK, Dansk Agility Klub og trænet en hund "Rasmus Golden Retriver" til redningshund og været aktiv i Dansk Retriver klub og været på mange hunde kurser og har afholdt problemhunde "førerfejl" hjælp til løsning af problemer og til sidst er jeg har en del erfareng med hunde Golden Retrivere og andre brugshunde så jeg taler bedre med hunde og hundesprog.
Nok om mig
Så har du en hund store/lille der heller ikke vil slås men gerne gå en tur i snor og går det godt kan de lege/snuse hvor vi nu kan finde egnet sted hvis interseret kontakt mig.
Link til Hjemmeside : http://users3.jabry.com/Fongombert66/
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hvorfår skriver jeg Her
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside