{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Udstilling {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige hører om man kan udstille sin hund hvis den er klippet fx. på poter og hovedet... ? Altså kan man i principet stille op med en klippet hund? Ved godt at den nok ikke ville vinde, men tænkte på om man kan få en udtale på om hunden omkring dens bygning, temperment osv. ?
Håber ikke i er ved at være træt af mig og alle mine indlæg med spørgsmål? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling
  • #2   2. dec 2007 Lupe har været klippet kort, men nu er hun godt på vej til at blive langhåret. Men hun har lige været til frisøren og har fået klippet poter og toppen, og "skæget" .
    men ville også bare hører om det kunne lade sig gøre med en hund der er klippet eller om den overhovedet ikke fik lov at stille op...

• #4   2. dec 2007 Nej nej det blev jeg skam ikke fornærmet over... Det var mere bare et spørgsmål om man kunne få en dommers kommentar af ens hund selvom den var klippet, eller om man slet ikke "blev lukket ind" smiley

• #5   2. dec 2007 Jeg ville aldrig lade Lupe have filter i pelsen, det er første gang hun er så langhåret som nu og jeg ordner hende hver dag... Jeg har haft klippet Lupe fordi vi skulle til sydfrankrig.. og det føltes som om at hun nød at være "korthåret" varmen. Men syntes også det er dejligt at jeg kan se hendes smukke øjne når hun er klippet i hovedet og så ser hun sød ud når hun er klippet i en pjusket hvalpe klip. smiley

• #6   2. dec 2007 okay så tit ryger Lupe ikke i bad, det er hun nok glad for hi hi.:-) Har lige fået nyt kamera så der er kommet nye billeder af Lupe i min profil.. smiley

• #8   2. dec 2007 tak, elsker at tage billeder af hende... Lupe kommer kun i bad 1 gang om måneden ca. er det for lidt da syntes i ?? Hendes pels er ikke filtret og hun lugter heller ikke, skal jeg bade hende ofter?

• #9   2. dec 2007 Altså syntes faktisk at hendes pels er lidt "rug" over rykken, men vidste ikke om det bare er sådan deres pels er, eller om jeg skal gøre noget specielt ved det. Har købt noget som man kan spary i pelsen men der var ingen "spray-top" (eller hvad man nu kalder det) med så har ikke brugt det endnu... Hvis jeg skal udstille ja så ville jeg helt sikkert også bade hende op til udstillingen..

• #11   2. dec 2007 KW mener jeg det hedder med en Pink skrift... Den fik vi anbefalet af dyrehandleren

• #12   2. dec 2007 ja det gør jeg... men egentlig syntes jeg hendes pels er fin nok.. som sagt virker den lidt rug over ryggen,men ved ikke om det er normalt, om det skal være sådan? jeg keder igen andre end mig selv der har en havaneser så har aldrig mærket andres pels om den var lige sådan. smiley
    Men skulle hun udstilles er det klart at jeg ville gøre noget ekstre ud af den;-)

• #13   2. dec 2007 Hundefrisøren sagde "hun var meget uldet" pga vejret at ulden trækker sig sammen når man går i frost vejr og så kommer ind i varmen..( eller sådan noget lød forklaringen) . men tror lige jeg giver det der spray jeg har købt en chance og se om det blíver mere blødt ...

• #14   2. dec 2007 okay udredningsspray det vil jeg kikke efter... lige nu er pelsen fin, men hun har også lige været til frisøren. og hun får et dækken på når det regner så hun ikke er så våd og blir filtret i pelsen. Så gør hvad jeg kan for at prøve at holde hende i den lange pels... Tak for de gode råd...

Kommentér på:
Udstilling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce