Sheltietræf {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg ville lige høre ad, om der er nogle folk herinde som går til hvalpe/sheltie træf?
Jeg ved der bliver holdt noget i nordjylland omkring holstrebro. Det er en fra sheltieklubben som laver arrangementer. Har nogle hørt om det?
Jeg var med til et i Juni, men da det regnede hele weekenden blev det sådan set aflyst, men da jeg skulle køre så langtid i forvejen havde jeg ikke fået det afvide og et andet par havde heller ikke. Så vi mødte 3 hunde op, hvor den ene var hende som arrangere det. Og vi gik lidt rundt og så fik hundene lov til at lege på en fodboldbane ved et gymnasium i Holstrebro. Det var godt selvom det stod i stænger og jeg var gennemblødt på en halv time, men Sonja hyggede sig og fik lov til at lege med de to andre og fandt ud af at ikke alle hunde er farlige, så jeg var så glad for hendes vegne. Men ville bare lige høre om folk kender noget til det?
Ved at det igen blev afholdt i juli måned, da det "ikke" blev til noget i juni måned. Var desværre ikke med i julli da jeg ikke kunne komme.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 13 Svar: 172
Ja, hvis der er noget i nærheden, så møder jeg op, hvis jeg kan. Det er altid sjovt. Og hundene hygger sig som regel sammen.
Sheltietræf
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside