855 visninger
|
Oprettet:
sheltie.dk {{forumTopicSubject}}
Hej...
Nogle som skal med herinde fra? Altså til billund sheltietræf d 29 dec?
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 1
Tak for invitationen, vi har haft travlt her i julen, og Mickey min hund er bange for fyrværkeri, så vi holder en stille og rolig aften hjemme. Min papsøn tændte en stjernekaster i aftes, og Mickey blev så bange. Nå men glæder mig til at chatte med jer.
Knus Marina og Mickey
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.721
Jamen Sonja kan heller ikke lide fyrværkeri. Vi har gået nogle ture her om aftenen hvor der har været lidt fyrværkeri og sonja kan ikke lide det. Jeg har så stået stille mens det blev færdigt og så gået videre bagefter. For jeg tror at hvis man går videre når hunden er bange og trækker så tror hunden at man "flygter" fra det. Så jeg prøver lige så stille frem selv.
Selve nytårsaften gør jeg ikke noget. hun er godt nok ved mine forældre men alligevel hvis jeg var hjemme som sidste år hvor jeg oplevede at hun ikke kunne lide det. Og da var hun 3-4 mdr og skulle ud hver time for renlighed. Heldigvis er det ikke sådan så..
I år vil mine forældre vel lukke hende ud og tisse i haven når der er mere stille i gaderne, og så kommer hun vel hurtigt ind bagefter.
Har sagt til mine forældre at de skal lade hende være, og måske sætte lidt musik på og hvis hun vil ud og tisse så luk hende ud. Det er sådan hun kommer igennem aftenen på:)
sheltie.dk
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside