Indlæser...
Sortering
HJÆLP!! Jeg kan ikke finde ud af det!! Kære alle hundevenner der har forstand på computere! Jeg har nu forsøgt at gøre det der stod i tråden "Microsoft Pho...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jan 2005
Visninger:
503
HJÆLP!!! Er der nogle der har en øsning??? Min nye hund Berto, har et problem når vi går tur og møder andre hanhunde, han beg...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jan 2005
Visninger:
251
hjælp hey med jeg stå og skal til og ha en hund og har så fundet en blandings rase med schæfer/border collie er det noget i k...
Generel diskussion
Oprettet:
2. jan 2005
Visninger:
211
Slikker Poter... Nelly har haft problemer med poterne i et stykke tid nu. Det startede med at hun fik svamp i poterne men det er blevet ...
Generel diskussion
Oprettet:
1. jan 2005
Visninger:
1.523
hjælp jeg har en udfordring der står lige........ dem der ik har stemt er i ik søde lige at smutte en tur forbi..... (link...
Generel diskussion
Oprettet:
26. dec 2004
Visninger:
161
Hjælp..... jeg har en udfordring der stopper i dag ik at det gør noget ..... men den stå 50 / 50 .... er i ik søde lige at smide e...
Generel diskussion
Oprettet:
22. dec 2004
Visninger:
295
Hallihalooo hvor er jeg bare træt og b Men da jeg ikke længre kan se frem til at få 'puter første hjælp har en veninde heldigvis trådt til med en 'puter som j...
Generel diskussion
Oprettet:
10. dec 2004
Visninger:
291
nye billeder Så har jeg fået lagt et par nye og "gamle" billeder ind! Ta et smut forbi og hjælp med at afgøre min battle(-; Mv...
Generel diskussion
Oprettet:
5. dec 2004
Visninger:
166
hjælp jeg har nogle Udfordringer der slutter i dag....... men de står lige...... så jer der ik har stemt er i ik søde lige at...
Generel diskussion
Oprettet:
4. dec 2004
Visninger:
215
Hjælp..... jeg har en udfordring der står lige ..... så hvis der er nogen der ik har stemt ka i så ik lige smutte forbi..... mange...
Generel diskussion
Oprettet:
27. nov 2004
Visninger:
237
problemer ??? Hej alle interesserede ! Jeg har et problem jeg meget gerne vil have hjælp til at løse? Jeg har to hunde hvorfra d...
Generel diskussion
Oprettet:
23. nov 2004
Visninger:
503
FÅ DEM SÅ UD!!!! ....det drejer sig naturligvis om Tanja J og Kisser H. De er begge fake og man kan stemme dem ud inde på deres sider. T...
Generel diskussion
Oprettet:
20. nov 2004
Visninger:
354
Hjælp..... er der ik nogen der gider stemme i mine udfordringer....jeg har en der står lige og som slutter i dag.
Generel diskussion
Oprettet:
17. nov 2004
Visninger:
277
plaece kig her!!!!!!!!!!!!!!!! hjælp min hvalp æder snart hele mit hus!! hvad gør i for at få jeres hunde til at lade være med at bide i ting??.. m...
Generel diskussion
Oprettet:
10. nov 2004
Visninger:
564
Hej Har lagt 3 nye billeder af tasha ind,det er nr 3,5 og 8 hvis i har lyst til at se dem :o) Og er det nogen som kender l...
Generel diskussion
Oprettet:
8. nov 2004
Visninger:
316
Hjælp..Det er noget galt med Tasha:o((( Hun har tilsyneladende ondt i nakken eller halsen,hun vil ikke tage ting op af gulvet,ikke engang den l...
Generel diskussion
Oprettet:
2. nov 2004
Visninger:
860
Dansk svensk gårdhund... Jeg ved ikke om det er noget jeg har misforstået, men kan en dansk svensk gårdhund (uden nogen form for indblanding af ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. sep 2004
Visninger:
6.231
Orm Perle har nu været igennem en hår pæriode med orm. Lunge orm og Lever Orm, hendes lever hvar ret smadret, men leveren ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. sep 2004
Visninger:
328

Annonce