{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt mere sul på kroppen..
  • #1   8. mar 2007 Vi havde svært ved at få sul på Rosa efter hun fik hvalpe, selvom hun fik godt foder.

Så skiftede vi til råt og så var det problem løst LOL

• #2   8. mar 2007 vi har samme problem med stella vi kan ikke få hende til at tage på så nu vil vi prøve at give hende lidt fløde og fedt i hendes fodder.. men er da med på en lytter efter andre råd

• #3   8. mar 2007 Hvad for noget foder får han?

• #4   8. mar 2007 Har du overvejet med hvalpfoder - der er en høj % af råfedt

• #5   8. mar 2007 den gang min gamle schæfer levede havde vi også problemer med madspisning..... jeg puttede lidt reste sovs i, og reste kød.... tun i olie, tun i vand.... torskerogn, fløde, råt kød, fedtstof fra panden, alt der kunne få ham til atsavle blev blandet i hans mad, bare for atfå ham til at spise...
    Så prøvede vi giant foder fra royal canin, det kunne han lide, han kunne lide at skulle tygge sin mad...

• #6   8. mar 2007 gitte: ja havde tænkt lidt på hvalpefoder... men skal han så have det resten af sit liv? altså han skal være meget slank, da han er en myndeblanding... men synes bare hanns hofteben er blevet lige tydelige nok, her efter han er blevet "storebror" (de leger døgnets 24 timer)
    Henriette: han får "chudleys" fra brogåreden.. tørfoder... med en spiseske olie i hver dag..
    Kimie F... ja det kan være vi skal til at bruge ham som "mad skraldespand" *g*

• #7   8. mar 2007 hi hi .... ja men bare ikke for meget... griner... så bliver han som en pose med ben.... og hoved og hale...

• #8   8. mar 2007 hi hi... ja det kunne godt nok se sjovt ud... kan jeg ikke engang forestille mig *g*

• #9   8. mar 2007 Har med succes brugt royal canin 4800,til min hanhund der havde samme problem.. Så den kan anbefales smiley

• #10   8. mar 2007 Kan kun varmt tilslutte mig gigant foder fra royal canin.
    Det kan du også få som hvalpefoder, junior og voksen.
    Min unge hanschæfer har fået det fra han var 8 uger.
    Han har derfor aldrig lignet nogle af de andre unge sch. jeg har haft, som alle har været mega svære at få sul på kroppen.
    Mine hvalpe sidste sommmer fok det også. Det er også blevet kanon flotte, og ikke magre.

• #11   8. mar 2007 Gå til vandgymnastik. Det giver gode muskler og dermed fylde på kroppen.

• #12   8. mar 2007 bjørnebanden og de tre betjente *

Du kan eventuelt give ham en "kur" med hvalpefoder - det er ikke nødvendigt at give ham det på livstid smiler men blot til at få ham pæn med, du kan ligeledes i det kan får noget mere at opbygge muskler af, igennem hvalpfoderen begynde at løbe,cykle, svømme eller hvad du lige kan finde på med ham....

Jeg har selv haft gode erfaring med at gøre det på denne måde, når du så kan se efter nogle mdr. at han er begyndt at tage på kan du gradvist blande op med hans "voksen foder"

Pas på med at give ham olie, i for lang en periode jeg har selv haft en tæt på der gjorde det og det resulterede i fedt om hjertet..... Men 14 dage gør ikke noget....

• #13   8. mar 2007 Doggymom.. du kan ikke bygge muskler op,hvis ikke der er noget at bygge af.. Derfor er det vigtig at foder og motion er afstemt,hvis hunde skal svømmes op i muskulatur smiley

Kommentér på:
lidt mere sul på kroppen..

Annonce