Hundejere med hunde, der gør en forskel, søges til reklamekampagne Hundejere med hunde, der gør en forskel, søges til reklamekampagne
Kalder alle hundevenner!
Har din hund gjort en livsændrende forskel på dit liv?
I forbindelse med dette års ’Dyrenes Dag’ er Whiskas og Pedigree på jagt efter gode historier om vores firebenede venner – historier om hvorfor netop din hund betyder alt for dig, eller hvordan jeres forhold har gjort/gør en livsændrende forskel i dit liv. De bedste historier laver vi til rørende portrætter på Whiskas' og Pedigree's Facebook-side til glæde og inspiration for dyreglade danskere.
Send os din historie - enten på skrift med billeder (maks. 1 A4-side) eller som videoklip til jwf@verypatchwork.com Hvis det er din historie, vi udvælger, vil du som tak modtage et honorar på 5.000 kr. samt Whiskas® eller Pedigree® produkter. Deadline er hurtigst muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Bedste hilsner
Julie Willemoes
Produktionsleder, Very Patchwork
apr 2018
Følger: 20 Følgere: 667 Emner: 124 Svar: 7.256
okt 2011
Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.556
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 351 Svar: 8.149
I 2013 ændrede mit liv sig for altid.
Jeg var en glad teenager, der boede på en skøn gård med en massere af dyr. Blandt andet heste, katte og hunde.
Her boede jeg, med min mor og min søster.
Mig og min mor var meget tætte, da min mor var psykisk syg, og havde rigtig meget brug for min og min søsters hjælp i hverdagen...
Min mor dør den 3. august, under min fødselsdags fest for vennerne.
Alt ramlede. verden blev anderledes.
Hverken min søster eller jeg, får mulighed for at blive på gården.
Min søster fandt hurtigt en lejlighed, og tog sin hund med sig.
I mellemtiden bliver alle vores dyr enten solgt eller aflivet.
Det eneste jeg har tilbage er min grand danois, Alvin.
Efter nogle måneder, får jeg en lejlighed, hvor jeg kan bo med Alvin.
Men skæbnen vil, at Alvin bliver meget syg, og jeg mister ham i november 2013.
Jeg får en svær depression, og udvikler svære angst symptomer.
Jeg glemmer at gå i bad, børste tænder, at få spist ordentligt. Bare det at få rent tøj på om morgenen, var en kamp.
Jeg sov 15-18 timer i døgnet, og de timer jeg var vågen, var i min seng med en film eller en serie.
Jeg valgte igen at få hund... Jeg skulle have en lille, lærenem og tilpasnings dygtig hund.
Jeg kiggede DBA, gul og gratis og GiPote igennem.
Her faldt jeg over en annonce med puddelhvalpe.
Jeg besøgte hvalpene MANGE gange. Min familie var nemlig ikke vild med ideen om, at få hund, mens jeg var så syg.
Men opdrætter til de her hvalpe, var sød og forstående. Hun havde haft puddel i mange år, og hun mente bestemt også jeg gjorde det rigtige i, at få noget liv i hverdagen igen.
Den 14. februar 2014, altså valentinsdag, hentede jeg Baby.
Og med ham fulgte et ansvar.
Baby skulle jo lære at blive renlig, komme når man kalder, generelt opdrages!
Det var pisse hårdt, og jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at han ikke nogen dage blev lidt forsømt. Men han var ligeglad. De dage jeg havde brug for at sove 18 timer, der sov han ved min side, alle timerne.
Jeg gik med tankerne om, at det hele også kunne være ligemeget, hvis ikke jeg vågnede næste morgen... Men så kiggede jeg ind, i det lille lange fjæs, med de brune øjne, og krøllet pandehår... Og så føltes det hele ikke så svært alligevel.
Og desuden, hvem skulle tage sig af ham, hvis ikke jeg vågnede igen?
Men han tvang mig ud blandt mennesker, han gjorde det nemmere at handle, han hjalp mig af med min angst for at køre bus...
Men mest af alt, har han givet mig et netværk af fantastiske mennesker, som altid står klar til hjælpe både mig og ham, hvis der skulle blive brug for det.
Baby er min bedste ven, og jeg skylder ham mit liv
mar 2008
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.949
så fattig er jeg ikke.
Nu er mit hundeliv heller ikke specielt rørende så jeg var nok ikke udvalgt alligevel.
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 401
sep 2017
Følgere: 536 Emner: 152 Svar: 10.670
apr 2018
hvis man ikke tåler kommentarer så læg den slags andre steder end i debatforum
sep 2017
Det er simpelthen til at få lange patter af den der evige selvretfærdighed, og behovet for liiiiiige at fortælle det i en tråd om noget HELT andet. *se mig, se mig*
apr 2018
hav nu lidt humor A
mar 2017
Følger: 8 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 415
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.147
sep 2017
Mine hunde nyder i øvrigt en Pedigree Dental Stick hver dag, og gumler med glæde på deres tyggeting og godbidder. At jeg ikke vil bruge deres foder, er min sag, men da ikke noget jeg føler behov for at dele i en tråd som denne.
apr 2018
mar 2008
Jeg er heldigvis næsten 100% på toppen igen!
Tingene bliver aldrig som før. Og angsten og depressionen slipper jeg aldrig helt af med.
Men hverdagen fungere, jeg får ikke læ gere medicin og hundene er stadig det helt store midtpunkt i mit liv
mar 2008
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.728
Er sikker på at et internat vil være yderst taknemmelig for en foderdonation.
Fair nok, at man ikke selv vil bruge foderet, vi har vel alle vores favoritmærker, men jeg forstår heller ikke trangen til at svine foderet til, i en tråd hvor de indbyder til en konkurrence ????
mar 2008
Hundejere med hunde, der gør en forskel, søges til reklamekampagne