769 visninger
|
Oprettet:
hundejere i østjylland SE HER !!! {{forumTopicSubject}}
Hejsa
jeg ville høre om der var nogle fra østjylland med nogle dejlige hunde som haved lyst til at mødes til en fælles gåtur i en hundeskov jeg kender hvor hundene kan få lov at rende fri ...tæt ved århus ..området er hegnet ind så ingen kan komme ud på vejen eller noget .
men der store græs og tæt træbevokset områder de kan rende ind og ud imellem .
ingen muskel / kamphunde !!
i kan se min kærestes og mine to dejlige vuffere der gerne vil ud og møde nye legekammerater
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 827
okt 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 96
apr 2008
okt 2007
apr 2008
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 133
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 1.333
okt 2007
ja jeg har kun dårlige erfaringer med muskelhunde , de har altid ville fare i flæsket på min tæve, bare fordi hun siger fra overfor at hun ikke vil pinkes / parres
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 2
Jeg ved fra min egen hund af, at hun er noget af det mest kærlige og imødekommende væsen der findes hvad muskelhunde angår.
okt 2007
jeg kendte en som haved en amstaff ..han haved haft hunden fra den var hvalp til den blev 6år ..og så en dag da ham og hans kæreste sad og så tv blev den pludslig aggresiv og bed sin ejer og blev helt vild.
kæresten måtte ringe 112 efter hun haved fået bakset bæstet ud i gangen og lukke døren ...hunden haved skambidt ham div. steder og det blødte helt vildt . dog mest var det gået ud over hans arm som var et stort åben brud .....man skal aldrig stole på en muskelhund en dag kan det gå galt ..ligemeget hvor meget man tror at man kender sin hund.
jul 2007
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 2
Jeg er fuldstændig enig med dig
jul 2007
maj 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
apr 2008
Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg da heller ikke specielt meget lyst til at lade Ipso løbe frit rundt sammen med "muskelhunde" som udgangspunkt. Men det hænger nok også sammen med, at jeg udelukkende har mødt nogle, der har haft nogle ejere, jeg ikke umiddelbart ville stole på samt at der altid vil være diskussionen omkring, hvorvidt der stadig ligger nogle ting i generne, som jeg (som ejer af en meget lille og forsvarsløs hund) ikke er interesseret i at møde.
Hvis der er nogle mennesker, som ikke har lyst til at være sammen med "muskelhunde", hvorfor så ikke bare lade dem mødes med dem, de vil og så kan I mødes med de, der ikke har noget problem med dem. Man sige meget om, hvor vidt det er et barnligt synspunkt eller ej, men hvis man som udgangspunkt, allerede inden man er mødtes, frygter hvordan udfaldet vil blive og egentlig ikke har specielt meget lyst til dette, hvorfor skulle man så? Man mødes vel for at få en god og positiv oplevelse, men hvis ens indstilling fra starten af er af nervøs karakter, så kan jeg ikke se, hvorfor man ikke skulle undgå det.
Selv vil jeg da også helst mødes med små racer, eller i hvert tilfælde rimelig rolige racer, da Ipso ikke har så meget at stå imod med og selv i leg kan pådrage sig en skade. Det betyder ikke, at jeg nødvendigvis har noget imod store hunde eller "muskelhunde", men jeg er bare interesseret i, at et møde med andre hunde, som er aftalt på forhånd, bliver så optimalt og positivt for Ipso som muligt
apr 2008
jeg dømmer som sagt mere ud fra ejer og hunden individuelt - dvs. det betyder mere, at det er en rolig hund som individ end race. har fx kun mødt super dejlige boxere :o)
apr 2008
Om det er Camilla siger er vås eller ej har du selvfølgelig lov til at danne din egen mening om. Men kommentaren omkring "små hidsige terriere" gør jo bare at du ikke er et hak bedre selv - tværtimod, eftersom der med "små hidsige terriere" ikke er nær den samme risikofaktor som med en større hund. Men nu tror jeg heller ikke at det er din race, der er mål for denne diskussion - ikke for mit vedkommende i hvert tilfælde :o)
hundejere i østjylland SE HER !!!