{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

hundejere i østjylland SE HER !!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

jeg ville høre om der var nogle fra østjylland med nogle dejlige hunde som haved lyst til at mødes til en fælles gåtur i en hundeskov jeg kender hvor hundene kan få lov at rende fri ...tæt ved århus ..området er hegnet ind så ingen kan komme ud på vejen eller noget .

men der store græs og tæt træbevokset områder de kan rende ind og ud imellem .

ingen muskel / kamphunde !!

i kan se min kærestes og mine to dejlige vuffere der gerne vil ud og møde nye legekammerater

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundejere i østjylland SE HER !!!
  • #2   27. okt 2008 hvor er det henne af?

• #3   27. okt 2008 tranebjerg

• #4   27. okt 2008 okay, ville egentlig gerne på et tidspunkt (der skal lige gå en uge eller to, da min hund har haft kennelhoste og skal ikke risikere at smitte nogen), men har ingen bil, så det er lidt besværligt..

• #5   27. okt 2008 anne-mette > vi kan samle dig op et sted..vi er i bil ..så jeg kan bare blive sat af med hundene derude så kan du jo evt. køre med min kæreste som kender århus som sin egen bukselomme..men nu ved jeg jo ikke hvor i århus du er fra -??

• #6   27. okt 2008 jeg bor ved nørreport. men altså, det ville nok også være mest fordelagtigt for jer, hvis der kom nogle flere hunde - de kan jo af gode grunde ikke rigtig tumle med min smiley

• #7   27. okt 2008 hvad har du imod muskelhunde? og hvorfor i alverden er der pludselig noget galt med dem???

• #8   27. okt 2008 tjah, lyder godt,, men fair nok, så skal der også sættes en stopper for muskelhunde her... god tur til jer.. tsk

• #10   27. okt 2008 karla > ja tranbjerg mente jeg ...

ja jeg har kun dårlige erfaringer med muskelhunde , de har altid ville fare i flæsket på min tæve, bare fordi hun siger fra overfor at hun ikke vil pinkes / parres

• #11   1. nov 2008 Synes det er lidt ærgerligt at stemple alle andre muskelhunde, pga en anden hund og dens dårlige opførelse. Der vil altid være hunde lige såvel som mennesker der ikke kan sammen.

Jeg ved fra min egen hund af, at hun er noget af det mest kærlige og imødekommende væsen der findes hvad muskelhunde angår. smiley

• #13   2. nov 2008 man skal ikke stole på en muskelhund
    jeg kendte en som haved en amstaff ..han haved haft hunden fra den var hvalp til den blev 6år ..og så en dag da ham og hans kæreste sad og så tv blev den pludslig aggresiv og bed sin ejer og blev helt vild.
    kæresten måtte ringe 112 efter hun haved fået bakset bæstet ud i gangen og lukke døren ...hunden haved skambidt ham div. steder og det blødte helt vildt . dog mest var det gået ud over hans arm som var et stort åben brud .....man skal aldrig stole på en muskelhund en dag kan det gå galt ..ligemeget hvor meget man tror at man kender sin hund.

• #14   3. nov 2008 Malene A - Vil ikk give dig ret der.. Det kan ske for ALLE racer at det pludselig klikker, kan være genetisk.. Derfor er det så vigtigt at kende hundens baggrund (forældre osv)..

• #15   3. nov 2008 - Nadja -
    Jeg er fuldstændig enig med dig smiley Jeg synes virkelig det er noget pjat at generalisere. Man kan jo heller ikke tillade sig at sige at alle udlændinge er kriminelle fordi man har haft nogle dårlige oplevelser med nogle få udlændinge. Jeg synes virkelig at det er så småligt og umodent at have sådan en holding. Og det skal virkelig ikke gå ud over os som ejerer af racen og ikke mindst hunden, at nogle mennesker kan være så barnagtige og have sådan en holdning. Giv dog racen en chance, lige så vel som man gjorde med boxer, doberman, rottweilere osv. Acceptere dog at verden tager en anden drejning i ny og næ. Og lad være med at tro at jeres hunde er bedre egnet end vores. Vi andre generalisere heller ikke jeres hunde!!!

• #16   3. nov 2008 Freya C - Kunne ikke være mere enig, træls at folk generaliserer bare fordi de kender nogle der er sådan.. Så rart at andre har samme synspunkt smiley

• Helle F
    Helle F Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
    #17   4. nov 2008 Hvornår skal vi mødes? Sæt en dato/tid

• #18   4. nov 2008 Nadja og Freya

Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg da heller ikke specielt meget lyst til at lade Ipso løbe frit rundt sammen med "muskelhunde" som udgangspunkt. Men det hænger nok også sammen med, at jeg udelukkende har mødt nogle, der har haft nogle ejere, jeg ikke umiddelbart ville stole på samt at der altid vil være diskussionen omkring, hvorvidt der stadig ligger nogle ting i generne, som jeg (som ejer af en meget lille og forsvarsløs hund) ikke er interesseret i at møde.

Hvis der er nogle mennesker, som ikke har lyst til at være sammen med "muskelhunde", hvorfor så ikke bare lade dem mødes med dem, de vil og så kan I mødes med de, der ikke har noget problem med dem. Man sige meget om, hvor vidt det er et barnligt synspunkt eller ej, men hvis man som udgangspunkt, allerede inden man er mødtes, frygter hvordan udfaldet vil blive og egentlig ikke har specielt meget lyst til dette, hvorfor skulle man så? Man mødes vel for at få en god og positiv oplevelse, men hvis ens indstilling fra starten af er af nervøs karakter, så kan jeg ikke se, hvorfor man ikke skulle undgå det.

Selv vil jeg da også helst mødes med små racer, eller i hvert tilfælde rimelig rolige racer, da Ipso ikke har så meget at stå imod med og selv i leg kan pådrage sig en skade. Det betyder ikke, at jeg nødvendigvis har noget imod store hunde eller "muskelhunde", men jeg er bare interesseret i, at et møde med andre hunde, som er aftalt på forhånd, bliver så optimalt og positivt for Ipso som muligt smiley

• #19   20. nov 2008 jamen det er jo en subjektiv vurdering.. om trådstarter har noget mod en bestemt gruppe hunde og om dette er "fair" er vel derfor egentlig indiskutabelt..

jeg dømmer som sagt mere ud fra ejer og hunden individuelt - dvs. det betyder mere, at det er en rolig hund som individ end race. har fx kun mødt super dejlige boxere :o)

• #21   3. dec 2008 Karla

Om det er Camilla siger er vås eller ej har du selvfølgelig lov til at danne din egen mening om. Men kommentaren omkring "små hidsige terriere" gør jo bare at du ikke er et hak bedre selv - tværtimod, eftersom der med "små hidsige terriere" ikke er nær den samme risikofaktor som med en større hund. Men nu tror jeg heller ikke at det er din race, der er mål for denne diskussion - ikke for mit vedkommende i hvert tilfælde :o)

Kommentér på:
hundejere i østjylland SE HER !!!

Annonce