Hjælp! Mille har spist chokolade! Hjælp! Mille har spist chokolade!
Her til aften kunne vi pludselig høre Mille rumstere med noget ovenpå. Jeg kalder på hende og hun kommer også ned. Vi regner bare med at hun har slåsset lidt med en bamse, men da hun pludselig kommer med en ordentlig bøvs, bliver vi mistænksomme. Vi løber op og kigger, og der finder vi et chokoladeæg, halvt spist. Vi ved selvfølgeligat det er Mille der har været i gang. Hun får skældud og kommer ned i sin kurv at ligge.
Nu er jeg bare nervøs for hende. Hendes mave er ret følsom, og hunde må jo som sagt ikke spise chokolade, da der er nogle, for hundem, giftige stoffer deri. Hun har spist ca. et halvt, men opfører sig ikke anderledes end normalt.
Er der noget jeg kan gøre? Eller skal jeg bare slappe af, og så se tiden an? Det er sket før at hun har fået en smule chokolade, uden der er kset noget, men det her jo rimelig meget.
Hjælp mig!
Forårshilsner fra Rikke
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 5 Emner: 193 Svar: 3.239
dec 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 231
men du kan ringe til dyrelægen, de ville sikkert gerne hjælpe...
dec 2004
Riikke - min mille har spist chokolade mange gange før jeg vidste det var falrigt, og idag tabte jeg en smartis på gulvet, den var dog væk inden nul koma fem..
mar 2005
Følger: 58 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 713
m.v.h Dusty og Ulrik !!
mar 2005
Følger: 58 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 713
dec 2004
aug 2004
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 24
sep 2004
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 3 Emner: 111 Svar: 898
Knus Gitte
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 44
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Amanda: Jeg tror ikke hun ville dø med det samme *S* Også efter hvad jeg kunne læse udfra det Rikke havde fundet.
Rikke: Tusind tak for det link. Hun viser ingen af de tegn, så der er vist ikke noget galt *S*
Gitte: Jeg tror det har været omkring de 25-50 g., så det er jo ikke så galt. Man er jo bare så nervøs for de små dyr *S*
Nu vil jeg ud og gå en lille aftenstur med hende, inden det bliver mørkt. En lille gåtur i forårsvejret, kan hun altid bruge *S*
Igen mange tak for jeres hjælp!
Hjælp! Mille har spist chokolade!