793 visninger
|
Oprettet:
mille er begyndt at humpe?? {{forumTopicSubject}}
Hej vores mille (tæve) på 10 måneder som lige har været i løbetid her i starten af maj, er begyndt at "humpe" andre hunde. vi havde i forgårs besøg af et vennepar som havde deres finske lap med også tæve, og under leg begynder mille og humpe hver gang hun kan komme til det? samme sker så da min søster i går var her med deres jack russel terrier (han er kastereret), hvorfor gør hun det? læste noget om at det var dominans, men igen skrev andre at det var en skrøne? men nogen der ved hvorfor hun gør det ?
hjælp tak,
okt 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 51
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Jeg syntes hun gør det når hun keder sig Som om der skal altså ske noget
Jeg gør det ,at når hun beg. siger jeg nej ,og begynder st spille bold med hende
Ja og så er det glæmt Så kan hun beg. igen om et par dage Men så afleder jeg hende på ny Og så stopper det
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
Vi standser og afleder.
okt 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 51
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Så det skal du nu ikke tage så tungt .
PS. At hun humper en kasterat sker gerne pga. de ingen "køns duft har" så en del hunde bliver forvirrede oiver dem , fordi de ikke kan bedømme kønnet på hunden.
At hun humper andre tæver kan være pga. de er på vej i løb eller lige har været det.
Men vil da lige tilføje at få hunde humper, bare for at humpe, og der skal man gribe ind, som regel kan man se om det er pga- "dominans" eller hormoner, en dominant hund vil bestemme over ALLE hunde den kommer i nærheden af, og der er så helt andre ting man skal se på.
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
Og hvorfor Linka finder sig i det ,aner jeg ikke
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Mine store puger elsker det, men de har jio også været vant til det fra Chiki levede og de tog både ham og Cookie til sig som Deres hvalpe, så jeg tror det er grunden.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
mille er begyndt at humpe??