{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

mille er begyndt at humpe?? {{forumTopicSubject}}

Hej vores mille (tæve) på 10 måneder som lige har været i løbetid her i starten af maj, er begyndt at "humpe" andre hunde. vi havde i forgårs besøg af et vennepar som havde deres finske lap med også tæve, og under leg begynder mille og humpe hver gang hun kan komme til det? samme sker så da min søster i går var her med deres jack russel terrier (han er kastereret), hvorfor gør hun det? læste noget om at det var dominans, men igen skrev andre at det var en skrøne? men nogen der ved hvorfor hun gør det ?

hjælp tak, smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mille er begyndt at humpe??
  • #2   30. maj 2014 okay .. mange tak smiley var lidt i tvivl hvorvidt det var noget der skulle afbrydes eftersom jeg læste det med dominans. men afbryd med et Nej? og lad hende falde til ro eller?

• #3   30. maj 2014 Min den lille gør det også Hun er godt et år
    Jeg syntes hun gør det når hun keder sig Som om der skal altså ske noget
    Jeg gør det ,at når hun beg. siger jeg nej ,og begynder st spille bold med hende
    Ja og så er det glæmt Så kan hun beg. igen om et par dage Men så afleder jeg hende på ny Og så stopper det smiley

• #4   30. maj 2014 Mit bud er hormoner, når det ses ifm løbetid. Vores gør det helt tosset på hinanden i den periode, og de stiller sig ligefrem op og indbyder til det.
    Vi standser og afleder.

• #5   30. maj 2014 okay smiley jeg takker for svar smiley

• #6   30. maj 2014 Må erklære mig enig med malene. Mine 3 tæver humper løs på hinanden omk. deres løbetider, udenfor deres løb sker det aldrig. Min Chi kan self ikke humpe de store så hun har en bamse som hun "afreagere på når hun er i løb" og igen så sker det kun i forbindelse med løbetiden.

Så det skal du nu ikke tage så tungt . smiley

PS. At hun humper en kasterat sker gerne pga. de ingen "køns duft har" så en del hunde bliver forvirrede oiver dem , fordi de ikke kan bedømme kønnet på hunden.

At hun humper andre tæver kan være pga. de er på vej i løb eller lige har været det.

Men vil da lige tilføje at få hunde humper, bare for at humpe, og der skal man gribe ind, som regel kan man se om det er pga- "dominans" eller hormoner, en dominant hund vil bestemme over ALLE hunde den kommer i nærheden af, og der er så helt andre ting man skal se på.

• #7   30. maj 2014 Anita Min den lille kravler op på ryggen af Linka
    Og hvorfor Linka finder sig i det ,aner jeg ikke smiley

• #8   30. maj 2014 Hahaha Inger, det gør Cookie også på både beauty og prixie, hun sover påp dem hver nat og i løbet af dagen når de slapper af, der liugger hun også altid oppe på en af de store. Hun ligger kun på "alm" underlag om natten "indtil jeg falder i søve, for der ligger hun og putter hos mig, men så snart jeg falder i søvn lægger hun sig op på en af pigerne igen. smiley smiley
    Mine store puger elsker det, men de har jio også været vant til det fra Chiki levede og de tog både ham og Cookie til sig som Deres hvalpe, så jeg tror det er grunden. smiley smiley

• #9   30. maj 2014 Dominans er et svært ord i disse tider, men vi oplever også bestigning som en del af opdragelsen, oftest set af ældre tæver der skal irettesætte vilde unghunde, især hanner. Som om de lige skal 'holdes nede' til de fatter budskabet.

Kommentér på:
mille er begyndt at humpe??

Annonce