{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

ÅÅÅÅ Narkose {{forumTopicSubject}}

Den første fridag starte ellers godt postbudet kom med boss's nye sele, fra hundens net butik. Så selv om han ikke har været nærværende pga. af min rottweiler er i løbetid.. Så skulle vi da ud og går en længere tur med den nye sele. Skulle bare lige skrive til Julie angående vores hunde træf på onsdag. Og så gik det galt.
Skal lige siges at min rottweiler har HD.er ved og være en gammel sur jomfru som ikke finder sag i at blive parrer med noget eller nogle.
Så gjorde jeg mig klar til at gå da jeg pludselig hørte boss hylede jeg løb ud i gangen og så at der var blod overalt, fik hurtigt konstateret at boss havde fået flaget sit ene øre, hurtigt hen og ringe til dr. Dyr som sagde at jeg skulle komme med samme. Jeg fik hurtigt den blødende boss ind i bilen. Hos dyrlægen kigget hun på ham og sagde at han skulle i fuld narkose før han kunne sys. åååå tænk jeg det har han ikke prøvet før Så jeg sad så med ham til han sov. Og fik så at vide at jeg bare kunne køre hjem så skulle de nok ringe når han vågnede.
Det var først da jeg kørte hjem at reaktionen kom. ( tænk hvis han ikke vårnet af narkosen det har men jo hørt og læst om hold da op det bliver nogle lange timer tænkte jeg, så hjem og gør rent efter boss' blodbad ned til hesten og bruge tiden der op igen og kigge på tlf. pyha ikke sjovt når men for sådan nogle tanker.
Men kl 14 30 ringede dr. Dyr og sagde at jeg havde en meget ulykkelig hund der godt ville hjem til sin MOR.
Og det kunne ikke går for langsomt neeej hvor blev jeg glad for at se min hund i live.
Og hvor var han blevet pænt lappet sammen igen.
Og selv om men næsten ikke kunne gå så kunne det ikke gå stærkt nok med at komme ud i bilen igen så nu er vi hjemme igen. Og boss sover russen og jeg tror nok at han holder lidt afstand fra rottweiler nu ( håber jeg)
Tænk at men Kan ha det sådan pga af narkosen men alt gik jo godt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ÅÅÅÅ Narkose
Kommentér på:
ÅÅÅÅ Narkose

Annonce