778 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 50 Svar

Hundepension ? Hundepension ?

Hej,, Jeg står med et lille problem..
Vi har fået lovet os ud nytårs aften, og jeg er ikke meget for at udsætte min hvalp for larmen, og alt den ballade..
Og nu står jeg så med den tanke at jeg ville prøve at finde en god hundepension hun kan blive passet i ...
'Jeg har forsøgt at få mine forældre til at passe hende, men de har ikke tid.. Har snart prøvet alt..
Og nu står jeg med valget, hundepension, eller en nytårs aften helt alene..

Nogen der kender en god hundepension omkring kbh ?
Helst så tæt på Værløse som muligt..
Men igen, den skal være god! smiley

Håber på svar..

// Annette ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepension ?
  • #1   25. dec 2006 hmm.. du skal da være heldig hvis du kan få en plads på en pension med SÅ kort varsel..... - de pension min familie har brugt skal man reservere plads i næsten et år for at få plads til nytås aften...

men håber da du kan nå og få en plads

• #2   25. dec 2006 Jeg tror at du er alt alt for sent ude til at finde et sted der kan have din hund!
    Det sted jeg træner er der også pension, og hun har haft fuldt booket nytårsaften i månedsvis.

Derudover bryder jeg mig bestemt ikke om at lade en lille hvalp være alene i sin første nytårsaften. Det kan være voldsomt for sådan en lille størrelse selv når ejerne er sammen med den!

• #3   25. dec 2006 men ja , hvis det er din hvalps første nytårsaften, synes jeg bestemt også du skal blive hjemme ved den.

• #4   25. dec 2006 Held og lykke med at finde en pension - som jeg ser det har du tre valgmuligheder..

1. tage din hvalp med der hvor i skal hen.

2. blive hjemme hos din hvalp

3. finde en god pension der har plads.

• #6   25. dec 2006 Og denne nytårsaften vil jo være altafgørende for hvordan de fremtidige nytårsaftener vil blive..

• #7   25. dec 2006 jeg ved godt at jeg bør blive hjemme..
    Men landet ligger sådan at min kæreste nok gerne vil fyre den af, og jeg synes da også at han skal have lov til det, men jeg er selv småbange nytårsaften, så det at være alene med hvalpen er heller ikke smart, for så mærker hunden vel at jeg bange..

Ved ikke hvad jeg skal gøre . . smiley

• #8   25. dec 2006 Har du ikke nogle gode venner som skal holde nytårs aften stille og roligt og som vil passe ham?

Man ja, eller må du tage det sure med det søde og blive hjemme hos ham. Sådan er det at være hundeejer!

• #9   25. dec 2006 Undskyld, men hvis din kæreste ikke kan springe nytårsløjerne over for et enkelt år, så synes jeg godt nok det er for ringe. Det er jeres kæreste eje det drejer sig om, og som de andre i tråden skriver, den første gang den skal opleve det. Bør I så begge ikke blive hjemme - jeg spørg bare med kærlig omtanke til jeres hvalp.

Gitte

• #10   25. dec 2006 Jeg leder stadig efter en der kan passe hende.. smiley
    Men synes ikke rigtigt at jeg har heldet med mig ..:(

• #11   25. dec 2006 uanset om du er hjemme hos den eller den er i pension, er den sikkert bange nytårsaften da alt er nyt og "farligt". Så må det være op til din samvittighed om du vil blive hjemme hos den eller ej. Dette er ikke ondt ment, man skal huske på at selvom den er i pension, er der jo ikke nogen til at holde den i hånden, og vise den at man ikke behøver være bange, hele tiden, da der jo er mange andre hunde der. det ville der jo være hvis du blev hjemme. men jeg tror det vil blive svært at finde et sted med plads, den pension vi normalt bruger har haft fuldt booket i flere måneder.

• #12   25. dec 2006 altså... når du har en lille hvalp...ville det så ikke falde dig naturligt at blive hjemme hos den?? den er jo ikke så gammel og har sikkert ikke lyst til at tage til fest med dig, hvor du alligevel nok ikke har tid til den...for fanden...bliver så syg af at læse sådanne indlæg...når man siger a må man sgu tage konsekvensen...din hund, din samvittighed og dit ansvar!!!!!

• #13   25. dec 2006 tag nu lidt ansvar for jeres handlinger!!! sorry...men bliver sgu så dårlig af sådanne indlæg...og dem der kender mig ved jeg ikke kan holde min kæft....smil
    mener sgu ikke jers lille ny kan være særlig vigtig for jer når du kan oprette denne tråd!!
    DIN HUND SKAL VÆRE I TRYGGE RAMMER NYTÅRSAFTEN....sammen med jer som den kender det er jo en hvalp for pokker..helt ærligt...nej gider sgu ikke bruge min tid...bliver sååååå....hmf..!!

• #15   25. dec 2006 man fralægger sig sgu da ikke ansvaret fordi kæresten vil fyre den af..og fordi du er bange...den burde i sgu have tænkt på noget før!!!
    gud bevare danmark!!!!

• #16   25. dec 2006 Jeg har kigget lidt rundt på nettet..
    Og det bliver IKKE en hundepension!

Kan ikke lade min hvalp sidde i boxe bag tremmer på den måde.. smiley
    Så jeg bliver hjemme med den ..

• #18   25. dec 2006 du burde ikke have hund hvis du tænker som du gør!!!
    sådan er det bare!!! tag ud og "fyr den af" og skil dig af med hunden, det ville den have bedre af....!!!

• #19   25. dec 2006 J & A - synes det er en fornuftig beslutning smiley jeg bliver også hjemme hos mine hunde , de skal under inge omstændigheder være allene sådan en aften , og de er end slet ikke bange smiley

• #20   25. dec 2006 Kira og Thomas : Slap lige af gider du !
    Gider da ikke høre på din måde at svine mig til på!

Jeg drikker ikke, så derfor ville jeg godt kunne tage mig af hende, men jeg vil ikke have hende med nogle steder, da hun ikke skal hørepå den larm!..
    Jeg prøver at få det hele til at hænge sammen, og har det ikke godt lige nu ..

Så slap venligst lidt af og tal pænt til mig tak,,

• #21   25. dec 2006 Kira og thomas :

Og du burde ikke blande dig når du ikke kan snakke ordentligt.. Jeg bad om råd, ikke en masse beskeder hvor du svinder mig til i .. !!!!

• #23   25. dec 2006 Bryder mig bare ikke om at være alene sådan en aften..
    Meen det kan jeg jo blive nød til, for jeg elsker min hvalp
    Og vil ikke have hun ikke har det godt..

• #24   25. dec 2006 Ja, jeg vil nu også mene at I lige må slappe lidt af, Kira og Thomas..

Hvis man er bange nytårsaften er det jo ikke smart at sidde alene med en hvalp.. Men det skal nok gå..

Træk gardiner for, tænd tv'et og hvis det er, er du velkommen til at få min msn adresse, jeg sidder nok her det meste af aftenen...

• #25   25. dec 2006 som du nok kan se sviner jeg dig ikke til... det burde du kunne se...!!...jeg siger min uforbeholdne mening, sådan er jeg..og synes jeg har gode argumenter for at jeg skriver som jeg gør...men hvis du kan finde steder i mine tekster, hvor jeg kalder dig øgenavne osv... for det kan jeg ikke???
    men glad for du bliver hjemme hos din hund nytårsaften, som du også burde.....

• #26   25. dec 2006 ja der er nok flere online her nytårsaften smiley

• #27   25. dec 2006 J & A - synes også at din kærest burde blive hjemme , da han vel er lige så meget ejer af hunden som du er smiley og hans ansvar er jo det samme som dit :o)

• #29   25. dec 2006 j & a
    mine hunde er ikke bange nytårsaften, de er faktisk ret ligeglade, så hvis din også er det, det finder du jo ud af, kan jeg ikke se at den ikke kan blive passet næste år. Jeg har selv mine i pension hver gang vi skal noget, de elsker at være der og jeg kan tage derfra med god samvittighed og vide at de har det godt. så det med at sætte den i pension skal du ikke være bange for, så længe man har øjnene og fornuften med sig. Der hvor vi har vores nu, har de det godt og er glade for at være, men jeg skal da ærligt indrømme at vi også har haft prøvet nogen hvor vi med sikkerhed kan sige at der skal de ikke hen igen. og det med at de går i små bokse, tja jo det gør de jo måske.. i hvert fald mindre end vores stue smiley men de har nu rigeligt plads at røre sig på + de har egen udendørs gård til fri afbenyttelse.
    så hundepension kan godt anbefales, selvfølglig afhængigt af hvordan ens hund er. smiley

• #30   25. dec 2006 Jeanette : Tak er glad for din forståelse..

frk. Laudrup : Så er det da godt at det er min hund !!!

Kira og Thomas : Du kalder mig ikke direkte øgenavne, men sidder og siger at jeg ikke burde have hund osv.. Hvordan tror du det føles ????? - Nok ikke særlig rart,,
    Og ja, du siger din mening, men bestemt ikke på en særlig smart måde! Du sidder jo faktisk og skælder mig ud!! og det gider jeg da ikke finde mig i ..

Rene : Det tror jeg gerne.. det kommer jeg nok også til smiley

Tove: Det gør han nok også hvis jg bliver hjemme, for han ved hvor skidt jeg har det med den aften.. men jeg vil bare ikke bede ham om det, da det faktisk er min hund..

• #31   25. dec 2006 undre mig bare så meget over at man overhovedet kan tænke på ikke at skulle være hos sin hvalp, dens første nytårsaften...det kan være så traumatisk for en lille hund...så at man bare kan tænke tanken til ende, om ikke at være hos den gør mig syg...du spørger om råd, og jeg anbefaler dig på det kraftigste at blive hos din hund..og din kæreste med..længere er den ikke!

• #33   25. dec 2006 Glædelig jul ønsker vi jer alle :

Jeg er ikke bange for alle bragende,.. ikke det der er galt!.. men ønsker ikke at fortælle grunden da det er meget personligt!

• #34   25. dec 2006 rager vel sådan set heller ikke andre end dig selv, hvorfor du ikke kan lide nytårsaften... smiley

• #35   25. dec 2006 Frk LauTRUP : Du må meget undskylde jeg så forkert !!!!!

Og tak .. så vil jeg også sige MIN mening, At DIN mening er mig så ligegyldig..!!
    Jeg gider ikke at bruge min tid på at høre på sådan en som dig..! Har andre ting at tage mig til, og du gør ikke andet end pisser mig af..
    DU er virkelig provokerende nu ved at sige at min hund var bedre tjent med en anden ejer.. det er din hund så også sådan som du er...

• #36   25. dec 2006 Popcorn anyone ????

• #37   25. dec 2006 Helle p : nææ, men når der bliver spurgt så svarer jeg smiley

• #38   25. dec 2006 j&a - var heller ikke sådan ment smiley mente bare at det var et irrelevant spørgsmål der blev stillet...

• #41   25. dec 2006 gider egentlig ikke forsvare hvorfor jeg skriver som jeg gør...! jeg synes bare at man skal tage ansvar for sine handlinger...hunden har ikke valgt os som ejere, og derfor er det vores pligt at give den et så godt liv som muligt!!...det kan godt være jeg er lidt hård i min måde at formulere mig på, men ja siger og rygklapper er jeg sgu ikke....jeg sviner ingen til.. siger min uforbeholdne mening ligesom i...mener bare at der burde planlægges lidt når man anskaffer sig hund...lægere er den ikke....

• #42   25. dec 2006 Tina KBH : Ja jeg kommer nok igennem den, men er nervøs for om jeg påvirker hvalpen når jeg nu selv er bange.. smiley

• #43   25. dec 2006 Hvorfor er det at folk herinde altid skal svine hinanden til MED DET SAMME - istedet for at tale pænt til hinanden -
    hvor er det da skide ærgeligt -

• #44   25. dec 2006 Kira : så kan du jo sige det, i stedet for at sige at min hund ville være bedre tjent med en anden ejer .. !!

• #45   25. dec 2006 Julie og Company : Ja det synes jeg også smiley

Men bliver sur når der sidder en og sviner mig til på den måde og siger sådanne ting til mig..

• #47   25. dec 2006 Tina KBH : Tusind tak..!
    Prøver som du siger med de forskellige ting..

• #48   25. dec 2006 J & A : Ja - held og lykke med jeres aften - Nu er Værløse jo ik det værste sted med brag etc - ( har holdt nytår der nogle gange - ) smiler... Så håber at i kommer gennem aftenen -

Smiler...

• #50   25. dec 2006 jeg mener hvad jeg skriver at det lyder hårdt, kommer an på opfattelsen...men håber din hvalp kommer god igennem dens første nytårsaften...ligesom min....

• #51   25. dec 2006 J&A: Da jeg var teenager var jeg dødsens ræd for tordenvejr. Lige indtil jeg skulle babysitte naboens 2 små børn. Det tordene og lynede og børnene var utrygge og bange. Men jeg, nej jeg var ikke bange, fordi jeg havde ansvaret for at passe på 2 små børn, som var bange, og min angst forsvandt, da jeg passede dem.

Det kunne jeg godt forestille mig sker for dig også. Har man ansvaret for et andet liv, uanset om det er et barn, voksen eller hund, så tror jeg frygten tilsidesættes, for at klare opgaven at passe på andre.

Held og lykke, og tag endelig imod de mange tilbud om kontakt i løbet af aftenen her fra HG. Det er guld værd at være i et netværk der vil hinanden det bedste og har overskud til at hjælpe andre der har brug for det.

Hilsen Gitte

PS: Bliver der ikke fyret fyrværkeri af hos jer om aftenen nu. Det bliver der her ude på landet hvor jeg bor. Mine gør, som en gal, men udviser ikke frygt og angst. Heldigvis for det, for de skal være alene hjemme nytårsaften, men jeg er helt sikker på de klarer det fint.

• #52   25. dec 2006 Kan i ikke flytte festen hjem til jer??

• #53   25. dec 2006 teddymor : havde overvejet at spørge dem, men igen ... vil jo ikke have hun skal udsættes for høj musik hele aftenen, fulde mennesker og alt den larm smiley

• #54   25. dec 2006 J & A Bor også i kbh, og har selv en lille hvalp, har taget konsekvensen af det og bliver hjemme da hun nok ikke vil bryde sig om at blive efterladt. Måske jeg kan hjælpe? lejl er 100 stor, har en lille hvalp på 3 md og kastereret han på lidt over 2 år, kan jeres med andre? for så skulle det vist være let at klarer. mvh sara

• #55   25. dec 2006 Tipo : Jeg har lige ansøgt venskab..!

Frk Lautrup : jeg er ikke ligeglad med alle folks råd, det kommer an på hvordan de siger tingene om det er på en pæn måde, eller en ubehagelig måde..!

• #56   25. dec 2006 ok accepterer lige

• #57   25. dec 2006 Gør du Ikke??? Frk Lautrup??? Så har vi da vist forskellige meninger om det at svine til..

• #58   25. dec 2006 Jeg tænkte bare at så kunne hun måske være i et rum hvor hun føler sig tryg, og du har mulighed for at gå ind til hende til hver en tid. Tænker bare at hvis hun skal være et andet sted uden jer så er hun jo også utryg, tror da ikke hun kan nå at blive helt tryg ved at være et andet ukendt sted på så lidt tid. Men det er jo også bare et råd.

• #59   25. dec 2006 Problemet er løst, Vi skal nok passe det lille pus er jo alligevel hjemme og en fra eller til, har jo selv en lille hvalp. Så nu ikke flere grimme ord til hinanden

• #60   25. dec 2006 Tak tipo og haley ;D

Kommentér på:
Hundepension ?

Annonce