1.105 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

En meget underlig oplevelse O_o En meget underlig oplevelse O_o

Da jeg gik tur med hundene i går, kom jeg ud for en meget underlig oplevelse, som jeg stadig undre mig en del over smiley Dog kan jeg grine lidt af den i dag smiley

Jeg kommer gående i rask trav på skovvejen, lidt længere fremme, ser jeg et par ældre mennesker 2 cykler 1 cykeltrailer og en ældre småtyk vovse.
Jeg gør som jeg plejer, Dana og Anton i kort snor, trukket godt ind til mig, og så er vi klar til at passere dem.
Da vi er ud for dem, vil jeg nikke og hilse i det jeg går forbi, men inden jeg når at åbne munden og sige goddag, får jeg smidt en håndfuld hundekiks i hovedet smiley smiley smiley
Jeg bliver totalt overrasket og stopper op og står og glor smiley WHAT... kastede manden lige kiks i hovedet på mig eller hvad ? smiley

SØDE HUNDE, MEGET SØDE HUNDE smiley Råber den ældre mand og kaster flere hundekiks smiley

Dana stiller sig op, og vil sige noget til deres hund, mens Anton har travlt med at æde hundekiks smiley

Jeg siger pænt og høfligt til de ældre mennesker, at mine hunde ikke må hilse på deres, fordi Anton er en skændsel der skaber sig.
Nå ja ok, og vi siger pænt farvel og jeg går vidre smiley

Men for hulan.... jeg har aldrig oplevet at få kastet hundekiks i hovedet før, jeg tror jeg blev en anelse chokeret, det var totalt uventet, jeg havde så meget fokus på mine hunde at jeg ikke så det komme før jeg fik dem i hovedet smiley

Så note til mig selv, vær på vagt overfor *hunde-kiks-kastende* ældre mennesker smiley smiley

Andre der har oplevet sådanne søde sjove og pudsige møder med vovserne ? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En meget underlig oplevelse O_o
  • #2   1. maj 2017 Haha, det har altid undret mig det behov, nogen mennesker har, for at fodre andre folks hunde. Jeg har oplevet en kvinde løbe hen i sin bil og hente hundekiks, da vi stod ude foran netto og ventede på min kæreste smiley

• #3   1. maj 2017 hahahaha for hulen altså.. Nej det har jeg godt nok aldrig oplevet smiley

• #4   1. maj 2017 Lens ; jeg har oplevet en dame stå på modsatte fortov og råbe at hun ikke kunne lide schæfere mens hun kigger på Dana, jeg forklare hende at Dana er ikke en schæfer men en tervueren.
    Damen kigger lidt på Dana og råber igen at hun ikke kan lide schæfere
    Ja ok, godt så smiley

• #5   1. maj 2017 En anden oplevelse jeg havde, som var meget pudsig men hverken sød eller sjov.

Jeg luftede Atlas i vores lokale moseområde. Han var fri, og der var ikke en sjæl omkring os. Vi går i kanten af en mark med noget knæhøjt græs. Pludselig stopper Atlas op og stirrer ind i græsset. Jeg kan ikke se noget, men pludselig springer der en hund ud i hovedet på os. Jeg vil gætte på at det var en staff, uden at være helt sikker. Den og Atlas kaster sig ud i glad leg, selvom den ret tydeligt er meget stærkere end Atlas. Jeg forsøger at få fat i hunden, for at kunne tjekke halsbånd for ejer information, da en mand pludselig rejser sig op inden fra græsset. Jeg bliver en smule overrumplet, men hilser da på ham, uden at få noget svar. Han går lidt rundt i græsset, før han lægger sig ned igen. Atlas er ikke særlig glad for hundelegen mere. Der er åbenbart ikke sjovt at tabe til en pige. Vi går videre og staffen løber hen til sin far og lægger sig, så de igen er skjult i græsset. Hele vejen hjem diskuterede jeg med mig selv, om jeg skulle ringe til politiet. Hvad hvis manden var syg og havde brug for hjælp? Hvad hvis hunden var ulovlig eller tavleløs og risikerede aflivning?
    Jeg endte med at ringe. De kunne ikke finde marken i mosen, så jeg blev hentet på mit kollegie af en patruljevogn og vi kørte på tur sammen smiley smiley Manden var der 'heldigvis' ikke mere, så han havde nok ikke haft det skidt, men jeg fik da en på opleveren.

• #7   1. maj 2017 Amalie : men lidt ubehageligt da smiley

En anden ting jeg oplever ret tit, er når vi har Dana med i byen,eller steder hvor der er mange mennesker, bliver jeg rigtig mange gange spurgt om de ikke godt må røre ved Dana og kæle hende. Og når jeg giver ok til det, så kommer den der : åååååhh hvor er hun bare blød smiley smiley

Så Dana er vant til at blive overgramset når vi er ude, men hun elsker det, og så længe hun er ok med det, så for folk også lov til at kæle hende smiley

• #8   1. maj 2017 Lens : Hahahaha... jeg har godt nok også hørt at folk der har husky og mutter, tit får af vide at det ikke er lovligt at have ulve som kæledyr smiley

• #9   1. maj 2017 Det var også ret ubehageligt, men der skete jo heldigvis ikke noget med hverken mig eller Atlas smiley

Jeg fik også en gang at vide, at det da var en ræv jeg gik med smiley men den her dame var så også ret fuld da hun så os!
    Og her forleden var der en der blev overrasket over at Atlas var en Golden, for 'han er jo ikke tyk' smiley

• #10   1. maj 2017 amalie - det kan have været en landevejsrytter i havde forstyrret smiley

• #11   1. maj 2017 Frk. Jensen, det kan sagtens være. Det der bekymrede mig var bare, at han ikke reagerede på mit hej. Havde han gjort det, havde jeg ikke involveret politiet smiley

• #12   1. maj 2017 Det er ikke dem alle der gider snakke smiley

• #13   1. maj 2017 Vi har en ældre mand i kvarteret der kaster godbidder efter en, hver gang han ser en med hunden smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.071
    #14   1. maj 2017 Tak for dét indre billede, Tante Gurli smiley Jeg ville dæleme gerne have set dit ansigtsudtryk smiley smiley smiley

På vej hjem fra skovturen i dag mødte vi én af kvarterets beboere, som var ude at gå tur med sønnike. Ingle er vild med børn, og knægten ville meget gerne hilse på ham, så de fik lov at snakke lidt, mens Basso hilste på knægtens mor. Midt i det hele udbryder damen: "Ih, dine hunde er altså eventyrligt velopdragne!" smiley smiley smiley

Hun skulle bare se dem hoppe rundt på sofabordet smiley smiley

• #15   1. maj 2017 #1 Det er sgu lidt sjovt, når han er en DANSK spids smiley

• #16   1. maj 2017 Hahaha jeg vil også til at kaste kiks efter folk!! Med eller uden hund smiley

Det sjoveste jeg har oplevet var på en tur med Baby.
    Vi gik forbi en dreng og hans far, hvor drengen så siger : SE FAR! Den hund har futter på! smiley

• #19   1. maj 2017 Jeg oplevede i dag at en flok (ok nok lettere overrislede) unge mænd faldt i svime over hunden i dag og styrtede hen for at kæle ham....i bagenden...mens de -stadig til bagenden- kommenterede hvor nuttet han var...

Jeg mener ok, han er fladfjæs....men man kan altså godt kende forskel på enderne!!! smiley

Come on! smiley smiley smiley

• #20   2. maj 2017 Ober : Hahahahaha.... jeg havde nok ikke kunne holde masken, gad vist hvad den kære Minion har tænkt smiley smiley

• #21   2. maj 2017 Noget jeg tit oplever er at folk spørger om min hund en papillon, nej svare jeg, det er en chihuahua, og deres reaktion "jamen den er jo venlig smiley " smiley smiley

• #22   2. maj 2017 "Se den hund, den ligner en kænguru!".. "neeej, det ligner mere en myresluger!"
    - en lille flok piger i alderen 8-9 år ivrigt pegende på Myrna

profilbillede
  • #23   2. maj 2017 Er da nogle af jeres hunde som os få godbidder af Is bilen ,manden smiley
    bare nå vores hunde kan hører is bilen så løber de ud til døren piver og kalder
    og hyler smiley smiley

• #24   2. maj 2017 Tante...Minion er vant til lidt af hvert...vi bor i et ekstremt "skævt" kvarter... smiley :D Jeg tror egentlig bare han tænkte det var lidt sært, men kæl er kæl..! smiley

Åh en Myrna Myresluger! smiley smiley

• #25   2. maj 2017 Min nabo stopfodrer Chico, hver gang vi ser ham. Sød gammel fyr.

Har engang oplevet en lille dreng, som hev og sled sin mor i ærmet for at få lov til at hilse på "løven derovre!"
    Moderen kunne desværre ikke lide min løve, så hun hev barnet op på armen og styrtede væk

• #26   3. maj 2017 Folk er sgu for sjove, og mærkelige smiley

Kommentér på:
En meget underlig oplevelse O_o

Annonce