523 visninger
|
Oprettet:
Tilst dyrehospital eller Åbyhøj dyeklinik i forhold til røntgen {{forumTopicSubject}}
Jeg skal ha taget røntgen billeder af Tessa, HD/AD/OCD med rekvisition til DKK.
Jeg har forhørt mig hos de to nævnte klinikker, men er i tvivl hvilke jeg skal vælge, og om de er dygtige nok.
Jeg har ikke prøvet at skulle ha en hund røntgen før, med henblik på at det skal registreres i DKK, så jeg er lidt nervøs for om billederne bliver gode nok, og om det egentlig er så vigtigt med hvem der tager dem.
Nogle der har erfaringer med de to klinikker, eller andre gode råd?
jan 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 1.891
Derudover har jeg ikke bil og da min hund ikke har været bedøvet før, så vil jeg helst undgå at skulle skifte bus og skulle gå ret meget.
Jeg har også tænkt i Tranbjerg dyrehospital, der har vi været og blevet vaccineret, men jeg synes turen er lidt uoverskuelig, når jeg ikke rigtig ved hvordan hun tackle det.
Men tak for dit svar.
jun 2008
jun 2008
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.520
Var for år tilbage på Åbyhøj, og har en veninde der har brugt dem altid, men jeg var ikke så imponeret, og hun synes heller ikke de er helt så dygtige mere ...
Mht røntgen ved jeg intet....
Er begyndt at høre en del godt om en kvindelige dyrlæge i Aarhus, tror den hedder Byens Dyrklinik, men har ikke selv erfaring. ....
Tilst dyrehospital eller Åbyhøj dyeklinik i forhold til røntgen