Jeg kom lige til at tænke på noget.. Jeg kom lige til at tænke på noget..
Jeg vover pelsen og foreslår denne ide *S*:
Eftersom der er en del der har det lidt svært ved at acceptere en udfordring fra en død hund, måske fordi deres mening er at de ikke vil "lege" med nogle hunde, eller at de har det svært ved det, tænkte jeg på om døde hunde ikke kunne udfordre hinanden? Så kunne man jo evt. gøre sådan, indtil HG måske fik lavet en "Dyrekirkegård" herinde *S*
Selvfølgelig kan der ikke blive ved at være døde hunde herinde som man kan udfordre, og det er da heller ikke såden at man ikke må udfordre levende, det er bare sådan at de døde kan hvile i fred sammen *S*
Selv ved jeg ikke rigtig med døde hunde. Jeg har da tænkt meget på at oprette min egen (Tulle), men jeg kan ikke helt beslutte mig, for der er jo så mange forskellige meninger *S*
Husk at mit indlæg ikke er for at træde nogle over tæerne. Det er kun en "bette" ide ;o)
Mange hilsner fra Rikke -som ikke har været på i 2 dage
jul 2004
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 509
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
jun 2004
jun 2004
Jeg håber virkelig de får gjort noget ved det!
Rikke.. Har du set min hjemmeside. Den er åbnet "officielt". www.uni-dreams.webbyen.dk Der kan du også se billeder af Tulle. Min første hund, min første dansk svensk *S*
jun 2004
Jeg har tænkt lidt på at lave en dyrekirkegår midlertidigt på min hjemmeside, indtil HG evt. får lavet en *S* Jeg ved bare ikke om det er for stort et arbejde :o)
Tjek den endelig. Jeg ved godt det med dyremindet, men jeg kunne godt tænke mig et sted som HG *S*
jun 2004
Tak for det!
HG: DYREKIRKEGÅRD! VI VIL HA' EN DYREKIRKEGÅRD!! *GG* Mon de hører min bøn? *S*
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
Hvis du føler for det synes jeg at du skal oprette Tulle i stedet for at tænke så meget over hvad andre synes. det er jo flertallet der bestemmer om hun skal herind, og det tog mindre end 10 min. inden mine hunde havde tilstrækkeligt med velkomstpoints. Jeg nåede slet ikkeat se om nogen havde afvist dem.
Men ellers så synes jeg at det er en rigtig god ide med Dyrekirkegården, og også det med udfordringerne, for dem der vil dyste med deres afdøde hunde.
Selv er jeg ret ligeglad med hvilke hunde der udfordrer Nickie.
jun 2004
Jeg vil lige tage et kig på dine døde hund *S*
Jeg kom lige til at tænke på noget..