{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

cecilia M
cecilia M
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Hund VS bukseben ? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Forleden dag var jeg i en hundepark, og der var masser af hunde i alle størrelser og alle hunde leger godt.... Lige ind til der kommer en dame med sin hund ( han Hund ca. 2 år ). Hunden bliver straks budt velkommen af alle de andre hunde, og de løber lidt rundt og leger som hunde gør.
Damens hund løber efter lidt tid hen til sin ejer og pisser op af hendes ben (der er ingen hunde omkring dem da det sker første gang), ejeren opdager det ikke før det er for sent, og hun gør eller siger egentlig ikke rigtig noget til det.
Jeg tænker at det var lidt mærkeligt ?! Men HEY hunden var måske lidt stresset, og hunden lagde måske ikke mærke til det lige var ejeren. kort sagt et enkelt Uheld ?!?!
Få min. efter hilser damen på en anden hund og straks kommer hendes egen hund hen og pisser op ad hende igen Meget bevidst, og igen siger egeren ikke noget eller gør noget ud over af stå lidt i sjov og sige " iiih og Aaarh".
Dette sker så igen igen igen uden den vilde reaktion.

Det er første gang, jeg har set en hund som ikke var hvalp direkte Pisse op af sin ejer !
Er dette en form for dominas eller hvad sker der ? Hvordan ville i takle det, hvis det var jeres hund?

Det skal siges at hunden er ret dominerende over for andre hanhunde og han fik lagt vores på ryggen og lignede en hund der var klar til angreb, trods vores hund er meget større end den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund VS bukseben ?
Kommentér på:
Hund VS bukseben ?

Annonce