Svampeinfektion ?? Svampeinfektion ??
Hej hundefolk,
i weekenden oprettede vi en tråd herinde, fordi vi mente vores hund måske var syg:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=61607
Vi talte med dyrlægen igår morges. Han mente vi lige skulle vente og se tiden an mandagen med -For ham lød det ikke umiddelbart som kennelhoste, da hunden nu også har noget hvidt udflåd fra det venstre næsebord (men ingen feber, spiser og drikker som normalt).
Nu til morgen kørte jeg til dyrlægen med ham...Insisterede på at de lige tog et tjek på hunden.....
Og, hvad sker der så? Jeg kommer hjem uden hund :-((
Dyrlægen mener, der er stor sansynlighed for, at hunden har en "svampeinfektion" i det venstre næsebord, hvor der også kommer hvidt "snot" fra, og hvor lymfeknuden også er hævet.
Stadig ingen feber, ikke tegn på kennelhoste og intet at høre i luftvejene/lungerne....
Er de rnogen af jer, som kender noget til en sådan "svampeinfektion"...???
Skulle vist kunne opstå ved, at der kommer et fremmedelegme op i næsebordet. -Og, i værste fald kunne brede sig til knoglerne.
Det kræver en langvarig og besværlig behandling på en 3 ugers tid, og KAN skade leveren :-o?
Synes ikek det lyder særlig godt :-((
Nogen, der har nogle erfaringer...? Og som vil være søde at krydse fingre for, at det IKKE er svamp....Og ej heller noget som helst andet :-(((
MVh
N.
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 214
Nej jeg kender desværre ikke til det du nævner, men x alt der X kan.
Vh lotte
nov 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 444
ja for søren...Fortryder allerde nu, at jeg lyttede til dyrlægen igår og ventede til idag. -Men ok, hunden spiser, drikker og er aktiv som normalt og har ingen feber :-S
Må vente og se tiden an.........
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 214
nov 2005
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 46
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 10 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 249
nov 2005
Sidder bare og venter og venter og veeenteeeer.....Og bliver selvfølgelig mere og mere nervøs :-S
Kæresten har et møde i eftermiddag, som han ikke kan aflyse, så skal selv hente hunden og have "beskeden". Håber skisme ikke det er noget alvorligt
Det kan jeg vist ikke lige kaperer, og med graviditetshormoner oveni, kan det kun gå helt galt *S* ;o)
N.
Svampeinfektion ??