Betændelse {{forumTopicSubject}}
Hej alle i kloge hoveder
Vi har haft og har stadigvæk et problem med Axels pande. Det startede med, at hans pels i panden blev misfarvet (rød/brun), og fedtet. Vi tog selvfølgelig til Dr. dyr for at komme problemet til livs. Han testede for hårsækmider og svampeinfektion, der begge var negative. Han mener så nu, at det måske er en betændelses tilstand i hårsækkene, og Axel har fået antibiotika, og noget shampoo han skal vaskes i to gange om ugen. Axel her desuden fået to "sår" i panden, der ikke ser ud til at være i bedring, men dem har dyrlægen også ser på, og jeg skal bløde dem op, og fjerne sårskorper.
Det jeg gerne vil spørge om, er om der er nogen af jer, der har oplevet noget lignende, da jeg ikke har hørt om det før, og syntes det er ved at være rigtig træls for ham. Dyrlægen kunne heller ikke give nogen forklaring på, hvorfor det er opstået..
På forhånd tak
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 164
Vi fik ham først i juni, men skiftede til et bedre foder, som han har fået siden. Men derfor kan han jo godt få en allergisk reaktion på det... Det må jeg hellere snakke med dyrlægen om når jeg kommer derop på tirsdag...
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 682
Betændelse