Se hvad jeg fandt i dag :) Se hvad jeg fandt i dag :)
Er han ikke søøøød? Sylespidse hvalpetænder og en umiskendelig duft af hvalp ud af munden, så han er ikke ret gammel!
Han tullede alene rundt ude på vejen ude halsbånd, så op på armen med ham rundt i kvarteret, men ingen kendte til ham. Hjem med Louie- som forøvrigt syntes, at det var en smadderdårlig idé med en hitte-lillebror- og så skulle det bette myr lige op og sige hej til kæresten, som lå og boblede i sengen. Nøj en fest! Jeg kunne ikke tale i et toneleje under falset.
Jeg fik en snor og sele på lille-bæstet og ud igen og lede efter nogen, som da måtte mangle sådan en bette en. Efter lidt tid fandt vi tre små drenge, som var ude at lede efter ham. Han var stukket ud af hækken. Lykken var gjort, og Louie var svært tilfreds med, at jeg kom alene hjem! Men ååååh hvor bliver man hvalpeskruk!!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.197
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.960
Jeg havde afleveret den 3-4 gange .. og det havde naboerne også.
Så en dag ( i Januar måned om formiddagen og i sne-pladder ) ... hvor jeg var på vej rundt om søen med Lasse og Nanna ... kom vovsen igen rendende.
Det skal være løgn tænkte jeg .. så jeg gik bare videre med den lille hund i rø***
I baggrunden kunne jeg høre manden råbe ... Bølleee ... Bølleee kom her ... KOM HER .
Jeg satte farten lidt op .. vendte mig om .. og så manden i åbenstående morgenkåbe og bare tæer komme spurtende hen ad stien ...
Halvvejs rundt om søen indhentede han os .... og jeg garanterer jer for ... det var et kosteligt syn ..... han havde nemlig IKKE noget inden under den åbenstående morgenkåbe ...... ha ha ha
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.484
feb 2006
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.171
feb 2006
Se hvad jeg fandt i dag :)