708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Se hvad jeg fandt i dag :) Se hvad jeg fandt i dag :)

Er han ikke søøøød? Sylespidse hvalpetænder og en umiskendelig duft af hvalp ud af munden, så han er ikke ret gammel!
Han tullede alene rundt ude på vejen ude halsbånd, så op på armen med ham rundt i kvarteret, men ingen kendte til ham. Hjem med Louie- som forøvrigt syntes, at det var en smadderdårlig idé med en hitte-lillebror- og så skulle det bette myr lige op og sige hej til kæresten, som lå og boblede i sengen. Nøj en fest! Jeg kunne ikke tale i et toneleje under falset.
Jeg fik en snor og sele på lille-bæstet og ud igen og lede efter nogen, som da måtte mangle sådan en bette en. Efter lidt tid fandt vi tre små drenge, som var ude at lede efter ham. Han var stukket ud af hækken. Lykken var gjort, og Louie var svært tilfreds med, at jeg kom alene hjem! Men ååååh hvor bliver man hvalpeskruk!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se hvad jeg fandt i dag :)
  • #2   30. aug 2015 Her havde jeg så en hvalp, der bare ville lege og en sur gammel hanhund, som allerhelst vil æde den anden. Det var heller ikke vildt spændende. Godt der kun var ca 6 kg hund til sammen. Det var til at styre

• #3   30. aug 2015 For et par år siden boede der en middel aldrende mand lidt nede af stien her ... han havde en lille blandingshund ... ( som ret tit rendte hjemmefra ) ....
    Jeg havde afleveret den 3-4 gange .. og det havde naboerne også.

Så en dag ( i Januar måned om formiddagen og i sne-pladder ) ... hvor jeg var på vej rundt om søen med Lasse og Nanna ... kom vovsen igen rendende.
    Det skal være løgn tænkte jeg .. så jeg gik bare videre med den lille hund i rø***
    I baggrunden kunne jeg høre manden råbe ... Bølleee ... Bølleee kom her ... KOM HER .
    Jeg satte farten lidt op .. vendte mig om .. og så manden i åbenstående morgenkåbe og bare tæer komme spurtende hen ad stien ...
    Halvvejs rundt om søen indhentede han os .... og jeg garanterer jer for ... det var et kosteligt syn ..... han havde nemlig IKKE noget inden under den åbenstående morgenkåbe ...... ha ha ha smiley ... Fniiis ...

• #4   30. aug 2015 Nurh men du har helt sikkert givet en lille hvalp en god oplevelse -der endte godt inden det begyndte skidt smiley

• #5   30. aug 2015 Ja vapsen var meget lidt påvirket af sådan at blive lånt af en fremmed. Der var både godbidder, en snor at bide i og en mand, man kunne slikke i ørerne. Vild fest.

• #6   30. aug 2015 Hvor godt du tog dig af den, og sød er den da smiley

• #7   30. aug 2015 Man kunne jo ikke andet smiley

Kommentér på:
Se hvad jeg fandt i dag :)

Annonce