526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hundeartikler til hvalp Hundeartikler til hvalp

Hejsa

Jeg får snart en pomeranian hvalp og glæder mig utrolig meget. Jeg ville høre om nogen ved hvor jeg kan købe billige men gode hvalpe artikler. Synes at der på nettet er et hav af hjemmesider. Skal bruge skåle, seng, hundetegn, hundesnor m.m. Hvis i kender store butikker i Kbh vil det være godt også smiley tak for hjælpen

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeartikler til hvalp
  • #2   9. nov 2014 Jeg synes du skal spørge opdrætter hvad der følger med hvalpen, og vurdere hvad de er vigtigst.
    Du skal i hvert fald afsætte noget til ordentlig pelsplejeprodukter. Der ville jeg bede opdrætteren om at hjælpe med at udvælge børster og kam som er ordentlig kvalitet. Det kan godt svare sig med den slags man bruger ofte - det er hårdt for hænder mm hvis de ikke ligger ordentlig og fungerer med pelsen.

Der ud over handler jeg en del fra pitstoppets.dk cotonshoppen.dk alttilhundogkat.dk dalumdyrehandel.dk og zooplus.dk
    De forskellige har forskellige ting og produkter jeg kan lide. Og i flere prislag synes jeg.

Og ellers kan man jo altid køre i maxi-zoo

• #3   9. nov 2014 Tak for det smiley jeg vil spørge i forhold til pels pleje men som hvalp kræver de vist ikke det helt store show endnu. Men vil helt sikkert kigge på siderne smiley
    Msxi zoo kender jeg ik, men vil nok tage et kig der smiley

• #4   9. nov 2014 Faktisk så syntes jeg, at det var langt sværere at holde hvalpepelsen end den voksne pels, og om ikke andet, så er det vigtigt at du fra start får opbygget en god rytme og indlæring med pelsplejen. Den skal lære fra start, at det er hyggeligt og rart at blive børstet, og det kræver, at du børster ofte. Gerne nærmeste flere gange om dagen.

• #5   10. nov 2014 nå for søren, det glæder jeg mig til at lære, det vidste jeg ikke.

Kommentér på:
Hundeartikler til hvalp

Annonce