615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

stof bur, hvor måler man? stof bur, hvor måler man?

Hej hg

jeg skal have købt et nyt bur til min bil. har et allerede, men vil gerne have et der lige er en smule større

da det jeg har er et par år gammelt, kan jeg ikke huske hvad størrelse det er, så jeg har prøvet at måle det.

Men når jeg samligner det jeg har målt, med de bure jeg kan finde på nettet, kan jeg slet ikke finde nogen med den størrelse mit har.

det er sådan et her jeg har
http://www.bigbullies.dk/Shop/hundebure/stof-bure/stofbur-med-fast-stativ.aspx

men hvor deres mål enten hedder
60X42X42 for str M

og 81 X 58 X 58 CM for str L

der har jeg målt mit til at være
H:50 - B:44 - L: 70 (har målt på ydersiden)

Nogen der kan sige om jeg har målt forkert sted, eller hvad? HJÆLP jeg er helt lost;)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stof bur, hvor måler man?
  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
    #1   1. maj 2014 Jeg vil også mene du skal måle på ydersiden. Østrand har et der er 70 x 52 x 52, og hvis du vil have et større er du nok oppe i det, der hedder 81 x 58 x 58. Og det er vist standard mål, jeg har i hvert fald set dem mange steder, da jeg ledte efter et.

http://www.ostrand.dk/shop/stofbure-41c1.html

• #3   1. maj 2014 Jeg kan ikke finde nogen butikker i nærheden som har de bure jeg søger ellers var det nemlig smartest at kunne gå ind og prøve dem i bilen.

• #4   15. maj 2014 Michelle Østrand er på alle DKK udstillinger, så der kan du prøve dem i bilen smiley Jeg har selv et fra Østrand i str L dvs 70 langt, og det passer til mine cavalier, jeg bruger det dog ikke i bilen længere, da Bazil selv har lært at åbne det *GG* Så nu står det bare i mit køkken som hyggehule, og så er metalburene i bilen smiley

• #5   16. maj 2014 nadja hvor mange har du i det bur?
    Det jeg har nu har de lige kunne være alle 4, men nu har vi jo fået en lille ny, så kunne være dejligt hvis der kunne være plads til en mere smiley

profilbillede
  • #6   16. maj 2014 Hvis du skal have 5 stk i det, ville jeg gå en str op, jeg kan have mine 2 hanner i, men de er jo også store, jeg har også haft Bazil, hans mor og kuld søster i uden problemer, men til 5 ville jeg nuppe det der er 80 langt

• #7   17. maj 2014 det er nemlig super svært at vurdere ud fra mål på nettet. jeg må ud og prøve det i bilen om det overhovedet kan være der smiley

Kommentér på:
stof bur, hvor måler man?

Annonce