Tæve gør Tæve gør
Hej alle ..
Jeg har et problem med min papilon tæve på 5 år , hun gø når hun er ude i haven om der er noget eller ikke .. Hun gø bare , har prøvet med at sprøjte vand på hende , har prøvet med at sige nej , har prøvet med godbidder og med anti gø halsbånd der sprøjter med citrus duft .. Intet hjælper hun er ligeglad .
Det er ren ud sagt pisse træls at vi ikke kan være i haven om sommeren . Men har også ondt af vores anden hund ,en han jackrussel terrier blanding som farer op hver gang hun gø, fordi han tror der kommer nogen .
Hun gør det også indenfor , dog ikke så slemt , men hun ligger nogen gange og gør for at gø ..
Det næste er at min kæreste arbejder om dagen og jeg om aftene eller natten , så i hverdagen er de aldrig selv .. Men i weekenden når vi så skal noget , gør hun fra vi går til vi kommer , og vi bor i rækkehus , naboerne er begyndt at klage ikke fedt .. Den anden hund gø ikke hvis han er selv uden hende, så derfor ved vi at det kun er hende , også gør vores han hund med .. Men gider ikke slæbe hende med rundt det er en hund jo og ikke et barn . ! Gode råd modtages ?
Jeg er kommet der til at hvis det ikke bliver bedre må hun , hen til nogen der ikke har naboer
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.130
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.130
Du skal naturligvis ikke rive hovedet af vapsen, og heller ikke skælde ud. Hunden skal bare ind. Og så kan den komme ud igen når den er rolig.
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 28
jan 2009
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
jan 2009
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
Når min den lille beg. at gø Opmuntre jeg hende med enten bold eller hendes pivedyr Det hjælper her Hun gør efter fugle Ja og det er bare træls Men det jeg har skrevet hjælper her
Tæve gør