Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Race??
  • #1   16. feb 2014 Det er en klippet Pomeranian. Tror nok det hedder Teddy Klip. Mange syndes det er yndigt men personligt finder jeg det temmelig grimt. Det er en hund ikke en levende bamse.

• #2   16. feb 2014 Pomeranian.

• #3   16. feb 2014 Som Calle siger er det en klipper Poms, og Poms opdrættere hader dem der ejer hunden, for de har skabt forkert opmærksomhed på racen .

• #4   16. feb 2014 En skamklippet pomeranier.
    Synes simpelthen det er synd.
    Hvis man vil have en bamse, så gå i build a bear.

Pelsens struktur må også blive ødelagt af det. ?

• #5   16. feb 2014 Nej er det ikke synd ikke fordi den ikke er sød men den ser godt nok kunstig ud

• #8   16. feb 2014 vi har selv en pomeranian vi klipper hver sommer og det er ikke for at gøre den speciel men fordi den har det for varmt og har fået at vide af dyrlægen at det er det bedste vi kan gøre for hende og hun nyder det smiley nogle gange er der grunde som man ikke kender til folk gør som de gør

• #9   16. feb 2014 Jeg synes den er nuttet... smiley .. ...og synd ??? ...næææ det er da ikke synd... hunden er da ligeglad.... den glor ikke i spejlet ... og bliver bedrøvet , fordi frisuren er i uorden....

Det er mere synd , hvis en Pomeranian med stor pels ... ikke er holdt ordentligt.... smiley

• #11   16. feb 2014 Sjovt... Min oplevelse er ellers at de super korthårede har det sværere med varmen end de mere plesede med underuld.
    Pelsen isolerer jo både for kulde og varme.

Min tervueren klarede varme meget bedre end min amr bulldog / bullmastiff blanding gjorde.

• #12   16. feb 2014 Marianne - Så ville jeg finde en ny dyrlæge hvis han har så lidt forstand på tingene. Langhårede hunde har oftest underuld som både isolerer for kulde OG varme som andre også nævner (:

• #13   16. feb 2014 synes poms, ser så sporty ud når den er klippet, ikke lige teddy klippet men ellers smiley

• #14   16. feb 2014 Jeg følger selv Boo på Face. Hun har 2 pomeranian.. Nu må i rette mig hvis jeg tager fejl, men hvis jeg husker rigtigt, så er der en grund til Boo's korte pels.
    Er det korrekt husket? Jeg prøver lige at Google det. smiley

• #15   16. feb 2014 Bum, bum.. Okay, der står kun at Boo's pels er meget tykkere end pomeranian nr 1, så derfor er det nemmere for ejeren at holde pelsen..

Enten den forklaring eller, at den holdes kort fordi, hun tjener på dens udseende.. smiley

• #18   16. feb 2014 Nu siger man altid her på HG .... at man skal købe hund efter hvad der passer til én ----> sind...sundhed...avl...psyke... osv...osv...osv........ men ALDRIG pga. udseende.

Hvis nu en Pomeranian er lige en hund der passer til én i sind osv...... men ikke i udseende = pels ...... hvad er der så galt i at klippe den ?

• #19   16. feb 2014 Nittib - Så vil jeg vove den påstand at der nok skal være en race der passer bedre.

• #20   16. feb 2014 Anya.... ok... .. nævn én ..... smiley

• #21   16. feb 2014 Jeg syndes som sådan ikke det er synd at klippe sin hund korthåret. Når man så blot tager hensyn til at isolationen i pelsen er ødelagt. Hunden skal dermed beskyttes mod vejret.

Det jeg syndes er synd, er at man klipper en hund/race på en måde, som gør den tutte nutted nok til at tiltrække alle de ejere som i virkeligheden hellere skulle have anskaffet en bamse. Det er dælme synd for racen. Denne form for klip har kun et formål "se min levende bamse"
    Det ville slet slet ikke komme bag på mig, hvis det en dag er sådan en man ser hos en af kendis pigerne. Og så lider Pomeraninan samme skæbne som Chihuahua. Dog kan man håbe på at de værste trunter ikke har råd til at holde en hund klippet på den måde. Så forhåbentligt går de hurtigt af mode igen.

• #23   17. feb 2014 Kender til nogle stykker der har de skaldede Pomeranian (en sygdom) - de klipper dem sådan her for at de ikke skal se helt hærgede ud.

• #24   17. feb 2014 hej igen smiley

Vores sommerklippede pige har en fantastisk flot pels men hun har det der hedder luftrørskollaps som ikke påvirker hende særligt her om vinteren men er hård ved hende om sommeren når der er varmt så derfor fik vi for 2 år siden det forslag fra dyrlægen at vi skulle klippe hende og det virker helt uden tvivl - så nu er hun langhåret med den smukkeste pels om efteråret / vinteren og klippet om sommeren - hun er og bliver bare vores kælehund og vi elsker hende uanset om hun har pels på eller ej :-)))) skal jeg tale om udseendet så er hun klart smukkest med den lange flotte pels hun har men for mig er og bliver det vigtigst at hun har det godt så af med pelsen om sommeren.

• #25   17. feb 2014 Mange tak for alt jeres info smiley Men det var kun racen jeg spurgte om men så lærte jeg også noget nyt smiley

• #26   17. feb 2014 Tja dette er et offentligt debat forum.
    Hvis alle emner blev besvaret med et, Nej, Ja, Måske eller *Race* (indsæt selv andre enstavelses svar) Og kun et svar når det rigtige var faldet. Så ville det jo dels blive ret kedeligt meget hurtigt og dels ikke længere være Debat

• #27   17. feb 2014 Du har faktisk ret Calle smiley

• #28   17. feb 2014 I know. Jeg har altid ret *host host host* smiley

Kommentér på:
Race??

Annonce