Flænge/hul i trædepuden {{forumTopicSubject}}
Aiko fik en flænge i trædepuden i går. Det blødte rigtig meget og jeg satte en lille forbinding om. Hver gang jeg tog den af blødte det igen.
Han var ikke synderligt øm på det og vi måtte gerne rense det og sætte forbindingen om hver gang.
Jeg sendte et billede til min dyrlæge i aftes og hun sagde det ikke kunne/skulle syes, vi skulle bare holde det rent.
I dag halter han en lille smule på benet og det bløder ikke rigtig mere, andet end meget lidt. Så han er stadig nød til at få bundet det ind for ikke at lave mærker i hele huset og for der ikke kommer skidt i.
Og på tur går han med en pawz ballonsko over.
Men flængen er ikke vildt stor stor.. den er nok en lille centimeter lang og nogle milimeter bred og dyb, og sidder ude i siden af den store trædepude.
Det undre mig bare han er så øm i dag?
Og hvor lang tid kan jeg forvente det tager om at heale?
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 289
men tak
jul 2009
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
Ang forbinding så klippede jeg et trusseindlæg midt over og lagde på såret. Det suger godt, sætter sig ikke fast i såret og har tæt bagside så det ikke bløder igennem. Uden på det fik han sådan noget flex-bandage (mener jeg det hedder) og til sidst en ballonsko.
Bandagen kan købes ved dyrlægen, sportsforretninger og matas.
God bedring med vovsen
jul 2009
Jeg undlod også at slippe ham fri i dag. Vi gik bare en stille tur i lidt kort snor og så på græs eller fortovene.
Han er ikke så vild med snevejr, og hele haven er dækket, så han kommer til at holde sig mere i ro nu
Flænge/hul i trædepuden