324 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

ALENE HJEMME?!?!?! ALENE HJEMME?!?!?!

Dette problem er da min kærestes lille søsters hund...
en dværg pincher...

Naboen har truet med at melde dem fordi hver gang den er alene gøer den uafbrudt...
Hun siger godt nok at det er fordi den ikke kan li at være alene hjemme, fordi den race skal ha tryghed..
Men tænker bare, noget kan der vel gøres?!

Tænde radio, tv osv så der er nogle lyde???

Eller har i nogle forslag?!?!

hun tror vidst ikke rigtig på at den kan holde bare lidt op??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ALENE HJEMME?!?!?!
  • #1   19. aug 2006 Hvor længe er den alene hjemme af gangen - og er det ofte ???

Har hun trænet den op til at være alene hjemme - stille og roligt - ????

• #2   19. aug 2006 Nogle gange er den alene hjemme meget... 5timer måske, men nogle gange er hendes mor hjemme ved den...

Hun har intet rænet med den, for hun tror ikke den kan trænes til at være alene hjemme, fordi det er en trygheds hund..hehe.. den tror jeg bare ikke helt på...
    Det eneste hun har trænet er sit med den

• #3   19. aug 2006 philip G
    og hvad hvis den begynder at gø?!

• #4   19. aug 2006 MAJA : Måske hun sku sætte sig lidt ind i hvad det vil sige at have hund - .............

• #5   19. aug 2006 Julie & Company - SAVNER solen - ... !
    har også sagt at det tager tid og ha hund.. det er den første hun har, hun er 15år.. og tænker bare at det er vel nu at hun sanrt begynder at ta i byen og være sammen med venner.. men det skal jeg ikke blande mig i smiley

• #6   19. aug 2006 philip G

det har jeg også sagt til hende... jeg satte mig også ind i det hele med jago, men har aldrig haft noget problem med at han var alene hjemme...

Sagde til hende at det intet havde med racen og gøre...

Hun må bare lette R.... og få trænet hunden....:D

• #7   19. aug 2006 Maja...jeg kender hende ik'?

• #8   19. aug 2006 philip G
    jeg tænkte det samme.... fik godt nok jago da jeg var 16, men da havde jeg brændt mine vilde fest lyster af... smiley Og havde fast arb så jeg ku købe ham selv osv smiley

Min kærestes lille søster fik hendes hund i gave af hendes far... de vidste ikke engang den skulle chippes og vacc ... det måtte jeg fortælle dem... den hund skulle ikke ha været derned

• #9   19. aug 2006 Lise Ø---> det er edmars lille søster der har fået en lille hund.... edmar ved godt nok ikke jeg sladdre om det herinde..hihi

• #10   19. aug 2006 Jamen....det gik ikke så godt i kirken til hendes konfirmation.....vel?....bare så jeg er sikker på hvem vi snakker om.....

• #11   19. aug 2006 I kunne også prøve med godbidder.. ligge godbidder rundt omkring i lejligheden, og lad den finde dem selv, det er en god beskæftigelse, og vi har brugt det på vores.. eller et kødben eller lign. i kurven, så den kan ligge og hygge sig lidt med det.. bare et forslag..
    Mille

• #12   19. aug 2006 Lise Ø---> Jo det er hende der kastede op i kirken smiley

• #13   19. aug 2006 For hvis vi snakker om samme person vil jeg gerne prøve tage en snak med hende.....hvis du kan bede hende komme ned til mig på skolen....

• #14   19. aug 2006 Altså hvis hun har lyst....

• #15   19. aug 2006 philip G
    jeg mener det samme.. hun er slet ikke moden til at ha den vil je sige... hun ville ha haft en gravhund eller en pomerianian, men hun fik en dværg pincher...
    ror også den blir lidt sat i 2.række når der går nogle mdr

• #16   19. aug 2006 Det er måske lettere med en "udefrakommende"......

• #17   19. aug 2006 Lise Ø---> øhm, nu ved hun ikke lige at jeg har sladret om hendes hunde opdragelse, så ved ikke om det sådan en go ide hun kigger ind til dig..hihi... så ved hun jeg synes hun er en dårlig hunde mor

• #18   19. aug 2006 Ja det må du selv afgøre Maja.....men jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan.....

• #19   19. aug 2006 Jeg kan jo sige til hendes at jeg bare har sankket med dig om hvordan hun kan få den til at holde op med at gå når den er alene hjemme.. bare der ikke blir nævnt til hende at de er dårlige til at passe hunden, for så blir der nok en familie der kommer efter mig..hehe

• #20   19. aug 2006 Maja - Jeg syns bestemt at du skal tage en snak med hende om det her - det er jo synd for hunden -
    Og så stå ved det du har sagt - så hun kan få lidt hjælp af Lise... !!!!
    Du er nødt tuk at tænke på hunden her - ellers ender den jo med at være flyttet videre til en ny familie inden bladene er faldet af træerne - og måske allerede der som problem hund - og så aflivet inden for et par år -
    Lad ikke den historie gentage sig også for denne lille hund - ss

• #21   19. aug 2006 Julie & Company - SAVNER solen - ... !
    jeg ved de aldrig ville gi den fra sig, for hvis hun mister int for hunden overtager faren den bare... lige før han bdre kan li den...
    men ja, jeg tog også en snak med hende idag,, hun skulle ha været ude og besøge os men kunne ikke ta afsted for hunden ville gø for meget når hun tog afsted

• #22   19. aug 2006 Hej -
    Håber da bestemt at de finder en løsning - smiler...

• #24   19. aug 2006 håber jeg også.. vil lige ta en snak med hende imorgen, enten at hun snakkede med lise eller satte sig ind i det at være hundeejer og træning.. man kan ikke anskaffe sig en hund uden at træne den...

Men mange mange tak for jeres råd, og håber bestemt det hjælper på det hele....

• #25   19. aug 2006 Maja............du kan bare sige det som det er........jeg har altid haft hunde og har gjort mig nogle erfaringer som jeg gerne vil fortælle hende......det er jo sandheden.....jeg kender intet til hende og hendes måde at have hund på iøvrigt......

Kommentér på:
ALENE HJEMME?!?!?!

Annonce