Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  julekalender
  • #3   24. nov 2013 Må man være så fræk at spørge hvad der er i den ? Den er SÅ FED smiley

• #4   24. nov 2013 Fed ide.. Havde nemlig tænkt tanken så det bliver nok Mee gavepapir.. Så går jagten ind på en julekalender til katten smiley

• #6   24. nov 2013 Flatrunner du er Gizmo's helt tror jeg smiley hihi nu skal jeg have købt lidt til hende så smiley

• #7   24. nov 2013
    Her i firmaet bruger vi ikke julekalender smiley

Det er ALT for svært at overbevise de små grådige bæster om at det ikke er jul hele året smiley
    De magter ikke rutiner der ikke gælder ALTID- især ikke når det gælder lækkerier OG legetøj smiley

Vil ha, skal ha og DU PLEJER jo, er nogle af de issues man kan møde når man har semi-forkælede jacks smiley

• #8   24. nov 2013 TurboVovsen..... kender det godt....ha ha

Her hos os , får hundene en " kage ", når jeg har været i byen... og kommer hjem....og de har været søøøøde.... smiley

Men nu hedder det også.... Vil ha'...skal ha'... DU PLEJER.............. bare jeg har været i postkassen .... eller ude med skraldebøtten......( for de HAR jo været søøøde.......) .... mens jeg var " væk " smiley

• #9   24. nov 2013
    Bitten, jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste med autister der pr automatik adopterer alle de GODE ting og insisterer på at de nu er opgraderet til en RUTINE smiley
    Hilsen hende der havde hunde der reagerede på tordenvejr ved at sidde foran fryseren og insistere på at få frossen kong fordi det jo var FYRVÆRKERI og det PLEJER vi smiley

Kom hjem kiks har vi også her- det holder hårdt at forklare at en tur på toilettet med lukket dør IKKE kræver kiks og udgør en stressfaktor for gæster der sætter pris på privatliv på potten smiley

• #10   24. nov 2013 LOOOOL.....

profilbillede
  • #11   24. nov 2013
    Jow jow, men det er da bedre end den gang hvor alle gæster skulle huske at låse døren til toilettet fordi Giz ellers helt selv fiksede at " Åben dør" politikken blev overholdt smiley
    ( autister der kan åbne døre og ikke er gode til begrænsninger i det sociale rum, er en træningsmæssig udfordring smiley )

Nu holder vi os til regelmæssige udleveringer af kødben og lader som om at det er deres julekalender HELE året rundt smiley
    Pebernødder udgør et problem på niveau med at de heller ikke sælger Brunkager hele året, så dem må jeg jo bare lade være med at dele ud af, så de ikke bliver optaget i RUTINE-kategorien...

Kommentér på:
julekalender

Annonce