750 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
julekalender julekalender
Hej vil lige hører hvordan folk pakker kalendergaver ind til hunden eller om fe pakkes ind.. Jeg har købt nogle beef stænger og tyggestænger til vores men kan ikke finde ud af hvordan de skal gives til hende
0 synes godt om
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 384
jul 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 28
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 384
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Her i firmaet bruger vi ikke julekalender
Det er ALT for svært at overbevise de små grådige bæster om at det ikke er jul hele året
De magter ikke rutiner der ikke gælder ALTID- især ikke når det gælder lækkerier OG legetøj
Vil ha, skal ha og DU PLEJER jo, er nogle af de issues man kan møde når man har semi-forkælede jacks
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.959
Her hos os , får hundene en " kage ", når jeg har været i byen... og kommer hjem....og de har været søøøøde....
Men nu hedder det også.... Vil ha'...skal ha'... DU PLEJER.............. bare jeg har været i postkassen .... eller ude med skraldebøtten......( for de HAR jo været søøøde.......) .... mens jeg var " væk "
okt 2012
Bitten, jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste med autister der pr automatik adopterer alle de GODE ting og insisterer på at de nu er opgraderet til en RUTINE
Hilsen hende der havde hunde der reagerede på tordenvejr ved at sidde foran fryseren og insistere på at få frossen kong fordi det jo var FYRVÆRKERI og det PLEJER vi
Kom hjem kiks har vi også her- det holder hårdt at forklare at en tur på toilettet med lukket dør IKKE kræver kiks og udgør en stressfaktor for gæster der sætter pris på privatliv på potten
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.959
okt 2012
Jow jow, men det er da bedre end den gang hvor alle gæster skulle huske at låse døren til toilettet fordi Giz ellers helt selv fiksede at " Åben dør" politikken blev overholdt
( autister der kan åbne døre og ikke er gode til begrænsninger i det sociale rum, er en træningsmæssig udfordring
Nu holder vi os til regelmæssige udleveringer af kødben og lader som om at det er deres julekalender HELE året rundt
Pebernødder udgør et problem på niveau med at de heller ikke sælger Brunkager hele året, så dem må jeg jo bare lade være med at dele ud af, så de ikke bliver optaget i RUTINE-kategorien...
julekalender