HundePension? {{forumTopicSubject}}
Hej hundemennesker
Jeg har lige hentet min hunni Fister fra en kennel efter at han har været der siden fredag ved 15 tiden.
Jeg hentede ham sammen med min far. Jeg har været på kennelen en gang før hurtigt da det er anden gang at Fister er der. Men har altid haft en eller anden mærkelig fornemmelse af stedet.
Som sagt: Da jeg hentede ham i dag kom manden der ejede kenelen gående med Fister, men da jeg kom ind i bilen med ham så jeg at han havde gule pletter/ plamacher (staves?) på kroppen. Jeg fik hurtigt lugtet mig frem til at det var tis. Fister var skræmt og stresset.
Nu sidder jeg lidt og tænker... er det egentlig det rette sted at have min bedste ven?
Når manden afleverer fister (dette var anden gang) så fortæller han ikke hvordan det er gået eller noget, han tager bare imod pengene og siger farvel. ikke engang en kommentar om hvorfor fister har overtisset sig selv?
Det er et privat sted hvor der tilsyneladende er mange større hunde. Gætter på schæfere, de gør og gør hele tiden.
Har snakket med min far som siger at det er et fint sted og at fister jo ikke skal have et "luksus hus". Vil så lige sige at han INTET aner om hunde og deres adfærd.
Så.. mine spørgsmål er:
Er det overhovedet det rette sted?
og syntes i at jeg skal finde et nyt sted?
I må meget gerne fortælle om nogle steder der er gode og det må højest koste 160 om dagen.
Syntes nemlig at det er syn at han er stresset hver gang vi får ham hjem, OG min far siger jo bare at det er et godt sted for en hund. ( vil så sige at mi far ALDRIG kunne finde på at ville skade fister på nogen måde men at han bare er uviden óg ikke gider høre på hans datter -.- )
tak for hjælpen
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.627
apr 2013
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 145
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Selvfølgelig skal de ha' det bedste! (:
Jeg kender ikke til pensioner i det område, du søger i.
Men nej, denne pension lyder absolut ikke til at være et godt sted!
apr 2013
Monica: ja jeg er også helt enig!
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.496
Og jeg har også engang fået passet hund ved Hillerød, men den hundepension er nu lukket.
Jeg har aldrig fået en skræmt/stresset/overtisset hund i hånden : /
Der er en også en anden hundepension ved Vipperød, hvor min kollega har fået passet hund, den er lidt billigere 130 kr. pr. døgn. Min kollega anbefaler den varmt.
Holbæk er en 45 minutters kørsel fra København, hundepensionerne ligger ikke langt fra motorvejen.
apr 2013
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Asti blev passet der i 10 dage mens vi var på ferie.. Hun er en MEGET speciel hund som ik rigtig bryder sig om fremmede, og så er hun vant til at være sammen med mig altid da jeg har gået sygemeldt i al den tid vi har haft hende..
Ann tog hende ind 3 eller 4 gange inden vi skulle på ferie, således at Asti roligt kunne vænne sig til at blive passet og være i hundegård.. Første gang var hun der kun om dagen, og da det gik fint, overnattede hun der de næste gange.. Dette var uden beregning
(Ik fordi jeg ik ville have betalt for det!!! - men Ann ville ik have betaling for det)
apr 2013
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 62 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.516
apr 2013
CMP: Ja jeg vil også gerne kunne have den passet af venner men.. vi har ikke nogen familie som jeg tør at lade ham blive passet hos, da han er en lidt speciel hund med en lidt barsk fortid og derfor skal man virkelig kende ham for at kunne forstå hans være måde
HundePension?