11. jul 2010 Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 998
Det' MIN babyhule! (sjov billedtråd) Det' MIN babyhule! (sjov billedtråd)
Bliver lige nødt til at dele de her billeder med jer, for det er simpelthen for sjovt!
Jeg havde købt en masse nyt udstyr på nettet (læs: manden havde mere eller mindre frivilligt indvilliget i misbrug af hans dankort). Det blev til cykelkurve til både for og bag, nye liner, seler, foder, godbidder, to kurve og selvfølgelig en lille sød hule til hvalpen!
Da jeg fik det hjem, pakkede jeg først den ene kurv ud: 'naaarhj, er den til dig, Peanut? hvor er den fiiiin' - nej, det var den ikke, for hvalpen maste sig foran Peanut og op at tisse i den nye kurv, så den ville han ikke vide af... heller ikke da den var gjort ren. Ingen gider ha' en kurv, en anden har tisset på!
Nåmeeen, kunne Peanut så måske bruge kurv nummer to? Nææh, for nu havde lillebror jo fået førsteretten til noget, og så kunne man blive lidt halvmuggen over, at der var blevet tisset i ens kurv.
Men babyhulen derimod, den var sød og blød, dog lidt lille! Man man er jo en chihuahua, verdens mindste hunderace, så selvfølgelig kan man være i den! Åbenbart selvom man er et kæmpe eksemplar på næsten fem kilo!
Peanut havde altså udset sig den hule! Selvom hann kun lige akkurat kunne være i den. Her kommer billedserien, synes selv den er meget sjov. I de første par dage, vogtede han over hulen, og når den lille ville derind, skulle han nok mase sig ind og vippe ham ud.
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 998
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
Herhjemme har min 40 og 18 kg hunde byttet sovepladser. Den lille har en kæææmpe hundepude nu, og den store sover på en lille bitte hvalpepude. Skøre dyr.
jul 2010
Til gengæld er deres nye leg, at den lille skal gemme sig deri, og så vipper han den på højkant med hullet opad, så den lille ikke kan komme ud, og så står han og gøer og bider i ham ned i hulen, ellers trækker han rundt i hulen, imens den lille er deri. Det er sgu skægt at se på
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 160 Svar: 2.234
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
jul 2010
Kender faktisk et par stykker med kat, hvor katten lægger sig i hundenes kurv(e), selvom de er aaalt for store - og hunden har respekt for dem og lader dem ligge der.
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 262 Svar: 7.962
Herhjemme har Ozzy det med at smide sig i hans babyseng, altså den første seng han havde, det er sådan en rundt katte/hundeseng, og han kan jo slet ikke holde sig indenfor kanten, så han flyder også udover, og hovedet ligger så på gulvet
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.304
Grunden til han er så glad, er fordi at han laver unoder, da vi sidder i et tog, og der SKAL hunden være i tasken hele vejen
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.244
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 1.411
Den tror han også, at han stadig kan være på..
Det' MIN babyhule! (sjov billedtråd)