15. aug 2010 Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 85
Et godt grin og en vild kanin Et godt grin og en vild kanin
Nu er jeg altså ved at være godt træt af min mor, for hun griner af mig hver eneste gang jeg får lov til at løbe fri på markvejen, og hun ved bare ikke at hun ikke har noget at grine af, men det har jeg
Det starter med at mor kalder på Zam, Buller og mig (Diva) for at vi skal ud at gå - Zam og Buller kommer springende med det samme, jeg vil nu også gerne med ud at gå, meeeeeeeen jeg er altså ikke særlig vild med den snor der, men mor fanger mig og afsted det går
Vi skal ikke gå særlig langt før Zam, Buller og mig bliver sluppet fri, så vi rigtig kan løbe og lege, og så er det mor begynder at grine af mig For for det første så kan jeg altså ikke helt styre mine ben i det højre græs så falder gerne over mig selv, og jeg kan heller ikke følge med Zam og Buller, så sætter mig gerne på halen og har ondt af mig selv
Men så når vi ned til stien med ekstre højt græs og masser af mælkebøtter og det er så her filmen knækker for min mor, og hun kan slet ikke stoppe med at grine XD
For jeg løber et stykke frem til en rigtig god mælkebøtte, bider lidt i den, løber så videre og smider mig i græsset, og så trygger jeg mig helt ned så mor ikke kan se mig, og når hun så kommer tæt på løber jeg igen hen til en god mælkebøtte, den bider jeg også i for så at løbe videre og smide mig i græsset og gemme mig igen til hun kommer tæt på
Mor synes det er vildt sjovt at se, men jeg synes det er endnu sjovere, for mor er nemlig blevet snydt, for mor tror hun har fået en chihuahua hvalp, men det er har hun slet ikke, jeg er nemlig en lille vild kanin
Hilsen Diva den IKKE er en chihuahua, men en vild kanin
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 11
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 85
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 11
Et godt grin og en vild kanin