{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

Min hund har tynd mave {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg, har fået en lille samojede hvalp, han er cirka 11 uger gammel og vi har ikke haft problemer med at han laver pøller indenfor før nu. Han har meget tynd mave og når vi er på arbejde, gør han det inde i sit bur og spiser det derefter. Kan det skyldes hans foder?
Nogen der ved hvad det ellers kan skyldes, at han har så tynd mave og pøller så meget? Synes det er unormalt!!
Og hvad skal vi gøre ved det?

Håber der er en derude der vil hjælpe os smiley
- Maria Just

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund har tynd mave
  • #1   2. apr 2013 Det kan meget nemt være hans foder. Har han skiftet? Det kan også være stress fra at skifte hjem(: Hvis det var mig, så ville jeg nok kontakte min dyrelæge ligegyldigt hvad. Men jeg er også lidt af en hønemor(;

• #3   2. apr 2013 Nej, vi har skiftet over til noget andet foder. Men der var ikke problemer i starten, det er først nu han har fået det.
    Så I mener jeg skal kontakte dyrlægen? Det er ikke noget der bare går over??

• #4   2. apr 2013 Det er ikke stress? Er han ok med at være alene?

• #6   2. apr 2013 har lige haft en af de hvalpe jeg har da den var 7uger havde den også tønd mave ,kogte ris og kylling ,så fik de alle også coca cola at drikke ,rysted brusen af inden de fik det i deres skål har brugt det i de siste 11 år har lært det af en dyrelæge ,det hjælper

• #7   2. apr 2013 Lige en tanke....det er da klart han spiser det, hvis han er nødt til at skide inde i buret fordi han ikke kan gå væk og komme af med det udenfor "reden".

• #8   2. apr 2013 ja synes I skal kontakte en dyrlæge når det er en lille hvalp der er tale om ...

kan han have spist noget af det sne der ligger ... det er jo ikke ligefremt rent, og det kan give maveinfektion ...

derudover ja, så vil jeg også sige hvad søren skal han gøre når han ikke kan holde sig, og samtidig skal blive på stedet ... er det ikke muligt at have ham i et rum istdetfor et bur ...

Kommentér på:
Min hund har tynd mave

Annonce