{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser i sin kurv
  • #1   26. mar 2013 Luft hende 1 gang i timen og når hun har leget,spist og sovet. dette gælder også om natten

• #3   26. mar 2013 Jeg lufter hende en gang i timen, hver gang hun har spist, leget, drukket.. Så luftning er der ikke for lidt af og kurven bliver vasket hver gang hun har tisset i den.. Nogle gange kommer der bare et par dråber.. Så idag har den været i vaskemaskinen to gange.. Om natten laver hun ingenting der gør hun det først r vi er ude og gå..

• #5   26. mar 2013 Oki det vil jeg prøve.. Tak.. Jeg bruger alle de råd og tricks jeg har fået for at få hende renlig og jeg synes det går den rigtige vej hun har ikke så mange uheld indenfor mere.. smiley

• #6   26. mar 2013 At tisse på en avis er vel også en slags uheld indenfor?

Hvis hun kun tisser en smule, så få hende tjekket for blærebetændelse; supersmertefuldt og kræver behandling.

• #8   26. mar 2013 vask den i rodalon... det kan godt gå i vaskemaskine hvis det er... ellers gør det i hånden for så er lugten helt væk også vask gulvet i det også omkring kurven med rodalon... også evt flyt den et andet sted hen hvor der er mere hule ved siden af jer... det kan være hun er lidt nevøs uden i ligger mærke til det... kan de være i den alder

• Shop4Pet
    Shop4Pet Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 5
    #9   27. mar 2013 Hej Stine.

Jeg har engang haft samme problem med min hund, dog gik det over da jeg begyndte at lufte hende endnu mere :o)

Med venlig hilsen:

(link fjernet)

Find os på Facebook - Med nye konkurrencer dagligt!
    http://www.facebook.com/shop4pet.dk?ref=hl

Kommentér på:
Tisser i sin kurv

Annonce