662 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kløe i bagdelen Kløe i bagdelen

Min hund klør sig i bagdelen.. Det er IKKE forstoppelse og heller IKKE analkirtlerne, det er nemlig tjekket..

Hun spiser heller ikke rigtig..

Er der nogen der har et bud på hvad det kan være? Dyrlægen siger hun er en sund og rask hund smiley (Har nævnt at hun ikke rigtig spiser, men han kunne ikke finde noget på hende, der indikere at der skulle være noget galt)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kløe i bagdelen
  • #1   13. mar 2013 Få dyrlægen til at checke hende igen eller prøv en anden dyrlæge.
    Kunne det måske være:
    allergi
    lopper
    skab
    hot spots
    irriterret endetarm p.g.a. lind afførring?
    Og er du sikker på det er "bagdelen" og ikke "dåsen"
    Hvordan med tis og bæ? Er det normalt?

• #2   13. mar 2013 Hun har allergi, ingen lopper og heller intet andet at se på hende..

Hun skider lidt normalt, men i løbet af dagen bliver det en smule tyndt og mindre af det.. Hun tisser helt normalt..

• #3   13. mar 2013 Hun er steriliseret, så hun er heller ikke bare en tosset tæve på vej i løb.. Det burde ikke kunne lade sig gøre - Så skal jeg i hvert fald have nogle penge tilbage et sted smiley

• #4   13. mar 2013 Så kan den lidt tynde afføring måske godt hænge sammen med lidt kløe.
    Trives hun ellers godtnok på allergifoder? og er det samme foder over længere tid?
    Kunne godt tyde på lidt irritation i tarmen, men jeg er ikke dyrlæge. Synes nu ikke det lyder faretruende. Men måske noget med foderet, nu du skriver hun har allergi?

• #5   13. mar 2013 Hun får Wolfsblut Red Rock (m. Kænguru), det er froset ned i 1 kg af gangen, for at undgå lagermider..

Tror måske hun er lidt træt af foderet, men kan det give tynd afførring at hun bare ikke spiser, fordi hun synes maden måske er kedelig?

Overvejer at gå tilbage til WB Wide Plain (m. Hest) som hun virkede rigtig glad for og så i stedet for at købe 15 kg sække, så købe de tilbud der altid er at finde på 4*2 kg poser og så købe lidt forskellige varianter til hende, så hun måske ikke bliver træt af det..

En veninde anbefalede at prøve at lave lidt fond og komme over hendes mad, selvfølgelig kun en smule, da det er stærk væske. Hun vil nemlig gerne spise mine forældres hunds mad, men det kan hun ikke tåle i længden og hun sortere hvis jeg blander en smule i for at lokke hende til at spise sit eget foder..

• #6   13. mar 2013 Nu vil hun sgu heller ikke spise det foder fra mine forældres hund... Hun virker sulten og snuser til maden, men hun rør den ikke..

• #7   13. mar 2013 Om det kan give tynd aff. skal jeg ikke kunne sige, men klart, at der kommer mindre, hvis hun ikke spiser som hun plejer.
    Jeg er desværre ikke så meget inde i det med allergi og hunde, der ikke spiser alt - og jeg mener alt! Måske hjælper foderskift og lidt velduftende fond - måske ikke....

Jeg vil i seng nu, men jeg håber der kommer nogen på banen imorgen (senere idag), som har bedre forstand.
    Pøj pøj og god nat smiley

• #8   13. mar 2013 Orm

• #10   13. mar 2013 Pia H.. Der er IKKE korn i WB.. Det er på kartoffel.. Så der er ingen korn, men fryser ned alligevel, da jeg har hørt at en pose er bedst de første 20 dage efter åbningen.. Min hund kan altså ikke spise 15 kg på 20 dage smiley

Råfodring er desværre ikke rigtig en mulighed, da min hund ikke kan li' det..

• #12   13. mar 2013 Der står længere oppe at jeg fodre med Wolfsblut, også hvilken variant smiley Men hun gider ikke det rå.. Hun har også fået fast kød og sådan, hun gider det ikke..

• #14   13. mar 2013 Fordi jeg har spurgt mig lidt omkring og fik at vide det alligevel var en god idé at nedfryse, da der ikke var nogen som var 120% sikre på om de kunne komme i kartoffel også..

Så for at holde foderet frisk OG undgå at lagermiderne måske alligevel skulle kunne leve i kartoffel..

Jeg ved godt det er deres lort den er gal med, men nu var det heller ikke derfor jeg lavede denne tråd..

Tråden er ligemeget nu.. Jeg tror min hund er træt af foderet, for med en lille smule olie over, så ryger det ganske stille ned..

• #15   8. apr 2013 Undskyld mig, men har du helt mistet forstanden???

Man fryser da ikke tørfoder ned, du mister virkningen fra vitaminer, mineraler og proteiner, fedt at købe sådan et luksus foder og så smadre det, især når du siger du har en hund med allergi, du kan i min verden lige så godt købe det billige fra Aldi og fryse det så!

Kommentér på:
Kløe i bagdelen

Annonce