{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Nicolai R
Nicolai R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Nyt hjem til hund {{forumTopicSubject}}

hej alle, jeg har taget en sød schefer hund fra en junkie der mishandlede den, den fik intet mad, var alene hjemme i mange dage, blev sparket og slået hver dag, men der hvor jeg bor må jeg ikke have hund , nogle der kunne tænke sig den, den er ca. 2 år gammel, den er tidligere trænet som politi hund. håber der er nogle der kan hjælpe med hvad jeg skal gører med sådanne en sød fætter ?? MVH. Nicolai

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt hjem til hund
  • #1   8. feb 2013 har den taget skade psykisk? smiley

• Nicolai R
    Nicolai R Tilmeldt:
    dec 2012

#2   8. feb 2013 nej den er meget kælen, og har brug for opmærksomhed, den har lidt svært ved trapper, da den engang blev kastet ud over en trappe men den er ved at vende sig til det. smiley

• Nicolai R
    Nicolai R Tilmeldt:
    dec 2012

#4   8. feb 2013 nej der er ikke tale om tyveri, for det var iorden med ejeren at jeg tog mig af den, fik bare ik tjekket op på om jeg måtte have hund, fik bare mega ondt af den da jeg var der .

• #6   8. feb 2013 Har den chip? For så vil jeg råde dig til at få fat i registreringsattesten - underskrevet af ejer/gamle ejer så den kommende ejer ikke får problemer med politiet/tyveri. :o)

• #7   8. feb 2013 Husk at sørge for at chip bliver opdateret smiley

Havde jeg været dig, havde jeg nok kigget på et nyt sted at bo smiley

Men hvis det ikke er aktuelt, håber jeg at du får ham afsat så han kan blive en del af en ordenlig familie igen smiley

• Nicolai R
    Nicolai R Tilmeldt:
    dec 2012

#8   8. feb 2013 den har ik chip, den gammle ejer har været fuldstændig ligeglad med den, tog mig kun af den fordi det var syndt for den. det er desværre ik muligt at finde et andet sted at bo . smiley

• Nicolai R
    Nicolai R Tilmeldt:
    dec 2012

#10   8. feb 2013 ved ik så meget om den da den tidligere ejer er junkie, jer bor i 4100 Ringsted smiley

• #14   8. feb 2013 Jeg ville få en underskrift fra tidligere ejer på at du har fået hunden. Derefter ville jeg henvende mig på det nærmeste internat med hunden, og forklare dem situationen. Tvivler på du står til nogen form for bøde/straf over den manglende chip og forsikring situationen taget i betragtning. Men altså underskrift og så fat i internat

• #15   8. feb 2013 Hvor er det flot gjort af dig. Bliver simpelthen så glad og rørt over at der stadig findes mennesker derude, som handler udfra næstekærlighed......stor respekt.
    Mht hunden har jeg engang gjort det samme jeg fandt et nyt hjem til hunden ved at hænge en seddel op på seminariet, men det kan jo tage tid og du må så ikke have hund, der hvor du bor, så du må prøve at kontakte et dyreinternat i dit område og spørge hvad du skal gøre. Men for Guds skyld, giv IKKE hunden tilbage til junkien, regler eller ej, så er der også noget der hedder dyreetik og den skal du holde fast i at du heldigvis har. Godt gået:-) der er også noget, der hedder hundeformidling dem kan du også prøve at snakke med. Vil meget gerne opdateres på hvordan det hele ender

• #16   8. feb 2013 Der ligger noget, der hedder Dorits hundeformidling på næstvedvej i Ringsted. Tlf er 57649015. Ring da og hør hvad I kan finde ud af. Men sikr dig at hun er reel og ikke en "hundehandler". Ved nemlig intet om hende eller pensionen. Krydser fingre for der findes en god løsning

• #18   8. feb 2013 Hvor ved du fra, hvad der er sket med hunden?

• #20   8. feb 2013 At den er smidt ned af trapper(-:
    Og sådan (-:

Kommentér på:
Nyt hjem til hund

Annonce