5.128 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Karperyg Karperyg

Hej HG
Jeg har et problem med min tæve, der har det dommerne kalder en karperyg. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal vænne hende af med det. Ifølge fysioterapeuten fejler hun intet, men har ligesom opbygget sine muskler til at karpe. Jeg er selv uddannet massør (til mennesker) så jeg har selvfølgelig masseret hende, både ryg og skuldre, som til tider er meget spændte. Men det kunne jo være at I havde nogle ideer til at få det trænet væk. Hun kommer aldrig langt i konkurrencer længere og hun er jo en smuk hund, der blot har fået en dårlig vane.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karperyg
  • #1   16. jan 2013 Prøv at kontakte Lone på min venneliste på FB smiley

• #2   16. jan 2013 har skrevet til hende

• #3   16. jan 2013 Super!