Råd til hundepoter/salt Råd til hundepoter/salt
Så er det vist meget aktuelt igen
Råd til hundepoter/salt
Bundy har døjet sådan med sine poter, nu der er alt det salt... og det ved jeg at mange af i andres hunde også har.
Potevoks har ikke haft nogen effekt... Han stoppede stadig en million gange når vi var ude at gå... bare for at bide/slikke i sine poter... og derimellem haltede han rundt.
Jeg har så idag ( på apoteket) købt det der hedder Kerodex - den usynlige handske Det er beregnet til vi mennesker kan smøre vores hænder ind i det... inden vi f.eks sætter vores hænder i rengøringsvand.
Jeg smurte Bundy´s poter godt ind i det... en ½ timer inden vi skulle ud at gå... Jeg fandt det sted på ruten hvor der lå mest salt... Og Juuuubiiiiii, der var INTET at mærke på ham :o)))
Håber i andre kan bruge rådet... og jeres hunde kan få ligeså stor glæde af det som min
Ps. Det skulle virke i 4 timer.
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 961
- må jeg være så flabet og spørge hvad du gav for det?
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.949
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 961
jun 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 211 Svar: 2.109
Karin - Med pels på: Kopatte salve har vi prøvet her... duede slet ikke!
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 287
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 287
Kerodex nr. 71 "den usynlige handske"
Håndbeskyttelsescreme
vandfast og parfumefri
Indhold: 100 ml
leverandør: ArSiMa I/S
V.nr.209015
DKK 77,50
Kerodex 71 er parfumefri og vandfast beskyttelsescreme til alle. Den er nem at
anvende og holder i ca. 4 timer. Giver en god beskyttelse til alle opgaver, både inde og ude, - alt fra rengøring, madlavning, havearbejde, reparationer mv. - det vil sige alt det, der slider på hudens naturlige forsvar!
Ved indsmøring af Kerodex 71 i huden dannes et tyndt beskyttelseslag, der hverken kan ses eller mærkes. Hudens forsvar styrkes, og hæmmer stofferne i at trænge
igennem hornhuden og give skader. Dermed forhindres opblødning, affedtning og udtørring af huden, og den bevarer sin naturlige smidighed og modstandskraft.
Ingredienser:
Aqua, Kaolin, Petrolatum, Paraffinum Liquidum, Paraffin, Cetearyl alcohol, Sodium Hexametaphosphate, Cetyl Alcohol, Zinc Oxide, Sodium Cetearyl Sulfate, Alcohol, Methylparaben, CI 77491
Råd til hundepoter/salt