871 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Erfaring med dette hundedækken / frakke Erfaring med dette hundedækken / frakke

Peanut fryser , specielt når han bliver våd og det gør man jo hver dag herhjemme, derfor har jeg kigget på denne, da jeg er meget kræsen og syntes de fleste hundedækner er grimme smiley
Er der nogle herinde der har erfaring med denne her'
http://www.dogshop.dk/shop/hurtta-outdoors-frost-6318p.html

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med dette hundedækken / frakke
  • #1   27. nov 2012 Hurtta er et rigtig godt mærke, jeg bruger selv et dækken derfra, og det kan KUN anbefales smiley
    Jeg har dog ikke den model, men en anden. Men kvaliteten hos dem er super god.

• #2   27. nov 2012 Line, tak er pasformen også god, jeg vil nemlig ikke have sådant et der forhindre ham i at røre sig ordentligt fordi det kører rundt smiley

• #3   27. nov 2012 Ja det syns jeg smiley
    Min hund er ikke glad for at have "tøj" på, men det dækken sidder godt, og hun har meget bevægelsesfrihed, så hun glemmer helt, at hun har det på.
    Ogå er de dejlig varme

• #4   27. nov 2012 Lyder super Line, jeg kan nemlig ikke finde en fysisk butik i nærheden så jeg må købe på nettet uden at kunne prøve det.

• #5   27. nov 2012 Ja jeg købte også mit på nettet, da jeg heller ikke kunne finde det i nærheden af mig.
    Men heldigvis kan man jo altid sende det retur, hvis det ikke skulle passe smiley Selvom det er lidt mere besværligt.

• #6   27. nov 2012 Jeg kender ikke lige den model, men har et andet af hurttas nye dækner, deres ultimate warmer. Men jeg har tidligere købt et regndækken med ben i og min hund kan ikke fordrage benene i dæknet - det er måske værd at overveje.
    Der udover har jeg kun hørt godt om hurtta dækner generelt, og jeg er super glad for mit, som på ingen måde forhindrer min hund i at bevæge sig smiley

• Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #7   27. nov 2012 Hurtta er et rigtig godt mærke og de sidder super godt. Jeg tror slet ikke Bailey kan mærke han har dækken på. Det er Hurtta Pro vinterdækken vi har, men jeg er sikker på den du linker til også er god. smiley

• #8   27. nov 2012 Hvad bruger i så når i skal lærer jeres hvalp at have dækken på? smiley

• #9   27. nov 2012 Rikke&Kato. smiley
    Min fik et lille strikdækken på som lille, da jeg fik ham om efteråret gik der nemlig ikke længe før han frøs smiley så lærte han det jo fra han var helt lille.

• #10   27. nov 2012 Kato er kun 10 uger, og han er også begyndt at ryste når han kommer ud. Jeg har en strik trøje min mormor har lavet, men den er stadig lige for stor. Han er ikke glad for at have den på og kan godt finde at smide sig rundt i sofaen. smiley

• #11   27. nov 2012 Rikke&Kato. smiley
    Min smider sig også rundt i sofaen, men det er fordi han ikke er vant til at have den på indendørs. Da min fik et nyt dækken han virkelig ikke kunne lide, ville han ikke rykke sig ud af stedet, så jeg hoppede rundt og spillede fandanko og roste ham til skyerne når han gik og tissede etc. fik godbidder, løb virkelig bare og motiverede ham, og så tøede han op d:

• #12   27. nov 2012 Kato kan sagtens gå lidt med den på og han kan også lege lidt med den på, jeg ved bare ikke om den er for stor til ham endnu. Jeg har planer om at købe et andet dækken til ham når han bliver lidt større og er blevet vant til strik trøjen.

Han er igang med at lærer at gå ture lige nu, så ved ikke om jeg vil være populær, hvis han skal have den på lige nu udenfor på tur. smiley

• Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #13   27. nov 2012 Vi har ikke lært Bailey at gå med dækken. Vi købte det og gav ham det på. Ingen tilvænning overhovedet. smiley

• #14   27. nov 2012 den anden model kan man få billigt mange steder nu, tror modellen udgår

det sidder super godt, og hindre ikke bevægelser overhovedet og så er det dejlig varmt

• #15   27. nov 2012 Sjovt.
    Katos mor nægter nærmest at gå hvis hun har dækken på, Kato kan godt gå, men er ikke helt stolt af det endnu. smiley

• #16   28. nov 2012 Jeg gjorde intet for at lære Peanut det, han fik en striktrøje på da han var hvalp og har affundet sig fint med at have frakke eller trøje på.
    Maja, jeg er også lidt i tvivl om benene men da det kun er forbenene så tror jeg det går, jeg har også overvejet et regndækken med foer og ben , det ville være dejligt at slippe for al sneen i pelsen men det tør jeg ikke købe uden af prøve for jeg ved ikke om han accepterer det smiley

• #17   28. nov 2012 Kato er bestemt ikke stolt over det, men nu er trøjen jo stadig lidt for stor, ved ikke er det måske er med til det.

Han må bare lige gå rundt med den indenfor til at starte med også lærer han det nok til sidst. smiley

Kommentér på:
Erfaring med dette hundedækken / frakke

Annonce