{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agility
  • #1   29. jul 2006 hejsa

jeg synes du skulle prøve at kigge på denne hjemmeside: www.dkk-kreds9.dk, her kan du evt ringe tll nogen og hører

• #2   29. jul 2006 Agilitypladser ved jeg ikke - søger selv i Storkøbenhavn

Men jeg ved, at border collier er nogle af de bedste hunde til agility.

Jeg ved dog ikke lige top5.

Line.

• #3   29. jul 2006 Tjek dch-danmark.dk. De har rigtig mange træningssteder, og ufattelig mange stævner når I når så langt smiley Manfred og jeg går selv i dch og er meget glade for det, og konkurrencerne er billige - ihvertfald forhold til udstillinger som jeg går til med Staffen, og det er bare super godt sammenhold alle imellem :).. De 5 bedste racer i alle størrelser? Border Collie ligger da ihvertfald nummer et. Men der er mange gode racer, nogle er bare hurtigere end andre. Har faktisk set en del Boston Terrier som klarer sig rigtig godt, og osse kan følge Sheltierne i fart - nogen af dem smiley

• #4   29. jul 2006 Jeg gik på hvalpehold i dressur i DCH med min, da han var hvalp.

Besluttede ikke at fortsætte der, da de ikke tillod, at man både gik dressur OG agility samtidigt. Er det ikke bare noget PJAT???...

Så jeg leder efter noget andet...

Line.

• #5   29. jul 2006 Måtte I ikke begge dele? Det er godt nok for dårligt. Vi er nogle stykke der har forslået de skal lægge dressur og agility forskudt af hinanden, da det ligger samtidigt i vores dch, dog må vi gerne gå til begge dele. Jeg vil også gerne gå til begge dele uden at skulle vælge det ene den ene uge og omvendt, plus når man har flere hunde kunne det være dejligt at veksle mellem det hele - nogle hunde egner sig også mere til det ene end det andet.

• #6   29. jul 2006 For jer der sys det er lidt skægt at se de sindsyge gode hunde, så tjek denne hjemmeside - det er inspiration til os alle smiley
    (link fjernet)

• #7   29. jul 2006 Tak for det allesammen. Line L det er da noget pjat ikke at må gå til begge dele, man skulle jo synes at det forbedre resultaterne i begge dele. Border collies har jeg haft, og ja de er rigtig dygtige, men hænger den her gang til en lidt større hund. feks en hvid schæfer, men kan ikke rigtig finde info på nettet om de er ok hurtige eller de er mindre gode til det... nogle der ved det?

• #8   29. jul 2006 www.dch-danmark.dk

• #9   29. jul 2006 jeg går på et Ungdomshold i DCH der er det både dressur og Agilityr, men jeg laver mest agility med hende...

• #10   29. jul 2006 Schæfere ved jeg ikke med - men tror, det kunne være en god hund til det.

Min kongepudel er også dygtig og meget lærenem.
    Der er dog vist ikke så mange kongepudler, som deltager i agility - for det første findes der ikke længere så mange, for det andet er de fleste nok "for fine" til det.
    Min får bare lov til at være hund, og jeg kunne også godt tænke mig at gøre mere ud af træningen, da han er både dygtig og intelligent...

MEN - JEG har ikke valgt min hund ud fra, hvad han potentielt ville være god til. Han ville bare med mig hjem, han var bare så sød.

Line.

• #11   29. jul 2006 Theresia..... Ved at der ligger en DcH i Holstebro hvor de har agility, de holder et landsdækkende stævne d.27 aug. så hvis du har mulighed for det så tag ud og kig. De 2 meste brugte racer er nok Bordercollien og Sheltien, hvad der kommer på de andre pladser ved jeg ikke helt... På min hjemmeside kan du finde en masse om agility og ikke mindst en masse agilitybilleder....
    Line....Schæferen kan godt bruge til agility, men den kan for det meste ikke følge med tidsmæsigt, da det er en meget tung hund, så man ser ikke mange af dem på agilitybanerne..... tilgengæld ser man en nogle fantastiske gode og hurtige Pudler indimellem :o)) ...Mht. Lydighed og agility så forstår jeg ikke helt din klubs holdning til det, men vil du sige at hvis man går meget op i lydihed og har en dygtig lydigheds hund, så ser jeg tit at hunden har problemer med at den i agility skal kunne være på begge sider af føreren, men det kan læres, det koster bare lidt ekstra arbejde....

God weekend
    Gitte & Schnawsierne

• #12   29. jul 2006 Hov glemte min hjemmeside adresse :o) www.schnauzerpower.dk

• #13   29. jul 2006 Er der nogen er jer der skal til stævnet i Holstrebro den 27.? Gitte? smiley Det skal manfred og jeg nemli, så det kan jo være man ses - Vi har ingen forventninger kun værende vores første sæson, hehe smiley

• #14   29. jul 2006 Gitte: Tusind tak for tippet, vil da lige tage derud og tage en kigger smiley Hmm ja den er jo godt nok lidt tungere end de mindre hunde, kan godt se det er en ulempe, men det er vel nogenlunde ligesom springheste at de bare skal være smidige og hurtige så er vægten (næsten) underordnet. Ellers en rigtig fin hjemmeside men mange gode informationer

Kommentér på:
Agility

Annonce