662 visninger
|
Oprettet:
fredericia hundeskov {{forumTopicSubject}}
Har du erfaringer med den?
Kan læse mig frem til at der for år tilbage har været nogle uheldige episoder med overfald. Ved du om det stadig er tilfældet?
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.803
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Jeg har kun gode erfaringer.
Der er gruppe både herinde og på facebook for træfs i hundeskoven og i og omkring Fredericia.
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.099
), hvis jeg havde haft én af de andre hunde med, var det ikke sikkert at den løse hund, var sluppet uden skrammer, når den pustede sig sådan op, men som jeg skrev, et vældigt fint sted, jeg kommer nok ikke på de kanter igen.
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 726
Jeg er der oftest på tidspunkter hvor jeg har mindst mulighed for at møde andre.
Er det for at hundene skal lege, så tager jeg op på hundelegepladsen ved volden i stedet for.
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
første gang vi var der endte det med a blade fik et hul i øret ( af en hund hvor ejeren ikke var a se )
andet gang , gik det ud over mig selv med en hund som hoppede op af mig(stod med min chihuahua i armene )
den ville gerne ha fat i tico og bed ud efter ham men ramte min arm og ødelagde min jakke og en blodig arm kunne jeg så gå hjem med.. ringede til politiet som sagde a det var på ejet ansvar derinde så de ville intet gøre ved det øv
så vi kommer der ikke. men lige ved siden af hundenskoven er der et fedt sted a gå med go udsigt ovs . super fedt der går vi tit
fredericia hundeskov